eisbaer skrev:Aight, får se vad som händer.
Hmm.. vad skådar mitt norra? HAr Spedd III fått ge med sig till slut ? Vad har du för hoj å¨avataren ?
eisbaer skrev:Aight, får se vad som händer.
Ronny skrev:UPP!
Jag tycker att det börjar bli dags att planera en motard-samanslutning till våren, och dra runt och hulligana lite en dag![]()
Vi måste bli lite fler än förra våren, då vi var 4st.
Keep it burning![]()
Jag tycker att det börjar bli dags att planera en motard-samanslutning till våren, och dra runt och hulligana lite en dag![]()
Keep it burning![]()
Itacha75 skrev:Kan man joina er? Har en motard fast med stora fälgar och grova däck.![]()
Ronny skrev:Ja, det är bara att haka på.
Zana skrev:Ja, som satan! Självklart ska vi försöka bli så många som möjligt... Men känns lite visset nu när marken är vit...
RGV Nisse skrev:Men det är inte många månader kvar nu.Jag tror vi måste bestäma lite tidigare vilken dag vi ska ut och köra än vad vi gorde föra året, det var nog därför vi va så några som kom på körnigarna. Men det va ju en gång vi över 10 hojar hoppas det blir så lite oftare i år
![]()
Zana skrev:Månader... gaaaah...
Precis, ibland såg man att man missat en sammansvärjning med nån timme eller nåt...
Jag hade mycket annat skit ivägen också, plus att jag saknade skinnställ... Men det ska inhandlas soon... Sen kanske man vågar satsa lite mer...![]()
Keep it burning![]()
RGV Nisse skrev:Va vad menar du köra hoj går väl före allt anatt
om du vill ha allväders ställ så ha jag ett till salu för 500kr
ceasar skrev:jag e på till 110% kommer upp till sthlm i början av juni.. stort gäng gör hela skillnaden...![]()
Keep it burning![]()
Lartes skrev:Får jag åka med endå?
Lartes skrev:Iofs så e jag riktigt dålig på det här med att stunta, nått mesigt bakhjulsförsök ibland.
Får jag åka med endå?
ceasar skrev:Såklart! Du lär dig 10ggr mer om du kör med massa andra en dag, än om du kör själv...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |