Spretman skrev:Jag skaköra hela serien.
Tack för tipset föresten.
tsss, du kommer vurpa första varvet och va borta resten av säsongen
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Spretman skrev:Jag skaköra hela serien.
Tack för tipset föresten.
D-MAN 660 skrev:va ute å tog en liten promenad på 1 1/2 timme i dag, vackert väder å inte farligt kallt... när jag gick där funderade jag på varför jag inte körde hoj.. å då kom jag på.. helvete hojen står ju aldeles ensam i ett garage 60 mil härifrån.. nu måste jag fan försöka hitta en lösning på hur jag ska få ner åbäket hit..
MD skrev:Hakar gärna på oxå om jag har kvar hojen
D-MAN 660 skrev:Haha.. lyckades övertala moder att ta bilen med släp nu när hon kommer ner å hälsar på. så nu har man snart besten här.. måste bara tjacka en ny slang å ett par däcksjärn.. sen e den redo för rock... ser ut som om jag måste ta en sväng på lördag ef alt söndag![]()
![]()
ddevil skrev:Skrik till isf, är säkert ute o tar en sväng om det inte snöar... Har blankslitet framdäck om jag inte hinner byta tills helgen, så det blir lite lungt hur som. Men ut ska jag säkert...
/Per
Cobra80 skrev:men Hallå!!! tänk inte ens tanken.. jag vill ju köra lite (när det blir lite varmare)!!!
D-MAN 660 skrev:Förresten e snutarna gnälliga om man inte kör med blinkers å sånt krams... kom ju på att jag strippat hojen från allt onödigt som kan gå sönder (körde nästan bara bana förra året) slänga dit lyset e ju snabbt gjort.. men orkar fan inte montera blinkers
MD skrev:hehe, tyvärr så e tanken tänkt.. men det kanske blir en reggad så man kan gasa lite gata oxå....
Varför inte köra nu? jag va ute för 2veckor sedan och gasa..![]()
Cobra80 skrev:Du har inte märkt att det bara är någon plus grade ute??usch måste ta och hämta däcket också..
MD skrev:Jo, nån plusgrad = ingen is ... Det e bara slänga på sig några goretexkläder och en integralhjälm så känns det som sommar![]()
Vart har du däcket?
Cobra80 skrev:Däcket är i Voiceless garage. Hoppas jag, om han inte flytt landet med det.. (åkte förbi och kolla om han var hemma för ett "tag" sen men då var han på kryssning.)
D-MAN 660 skrev:Ska byta slang på bakan på hojen.. hittade boven en 23 mm träskruvSjälvklart glömde morsan å ta ner mina däcksjärn så jag undrar om det finns nån vänlig själ som har tillgång till garage/lokal och däcksjärn...ingen större operation då det bara e slangen som ska bytas skulle gärna vilja fixa det på lördag ef, så finns det nån som skulle orka ställa upp så vore det kanon.
MVH/ Danne
MD skrev:Ska kolla om jag hittar däcksjärn, isf kan jag ställa upp med verkstad och verktyg...
Ex3mX skrev:Jag tog Hojen till jobbet i morrse![]()
Sweeeet. men jävligt kalt om hakan![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |