Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Nu e man hemma efter en sliurig kväll på kellys... varit en hård första vecka på twinnen.. kul men lärorikt... jaja huj.. snart erte lördag.. dax för nya tag

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Här nere kan man köra hoj året runt! :D Knappt kallt ens, å ingen snö såklart! hehe :p Mmmmmmm....

Varför skulle jag flytta hem nu igen...????? :va :confused:

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Nu har man precis kommit hem efter en slitig dag med African i trafiken... precis fixat punkan på egna hojen så va bara tvungen att slita ut den på en liten tur runt söders höjder.. shit va skummt det kändes.. har inte kört hojen nu på ca ett halvår.. va ju inte en liten skillnad mot african.. va som att sladda runt med en pw 50 på anabola.. jaja nu e jag hungrig trött å nöjd iaf.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
D-MAN 660 skrev:
Nu har man precis kommit hem efter en slitig dag med African i trafiken... precis fixat punkan på egna hojen så va bara tvungen att slita ut den på en liten tur runt söders höjder.. shit va skummt det kändes.. har inte kört hojen nu på ca ett halvår.. va ju inte en liten skillnad mot african.. va som att sladda runt med en pw 50 på anabola.. jaja nu e jag hungrig trött å nöjd iaf.

Fan vilken soft beskrivning!! Fan, jag var på söder, men inte på dess häjder idag... Fasen!! Skulle behövt lite muller, fan, xt´arna duger fan inte.. Inte AT´na heller... Twin är coolt, men inte lika coolt... Hehe...

Minns en kväll nån vecka sen, när vi köade till ett ställe i stan, så hörde jag muller, och så var jag fan tvungen att vända mig och insupa hela härligheten!!

Så jävla ljuvligt ljud...

Längtar tills det blir min tur.... :D :D

Sooooooooon!!!! :banana

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Happ då har man just kommit hem från jobbet... passade på att ta en sväng runt stan åsså... så nu i eftermiddag har jag nog wheelat från vasastan till södermalm... HÄRLIGT!!!!

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
D-MAN 660 skrev:
Happ då har man just kommit hem från jobbet... passade på att ta en sväng runt stan åsså... så nu i eftermiddag har jag nog wheelat från vasastan till södermalm... HÄRLIGT!!!!

Fan jag som varit ute och surrat med bilen runt söder hela dagen känns det som... Kanske bra att jag inte såg dig, får så jävla värk i motardtarmen...

:)

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
Aaaaah, fan vad sugen jag blir att åka i sthlm... Här nere är det typ 5km från västra till östra delen av stan, längtar tills man kan pooosa runt i hufvudstaden..

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Funderar på å ta en sväng i morgon också... nån annan som funderar på att trottsa kylan?

Shunon

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Hoj
2010 Yamaha R1
D-MAN 660 skrev:
Funderar på å ta en sväng i morgon också... nån annan som funderar på att trottsa kylan?

Tog en sväng med hondan idag,, kom upp i 280 på e4an,, jävligt kallt va de då.. :D

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Funderar på å ta en sväng runt 12... nån som e sugen på å mötas upp kan ju slå en pling, 073-6200045.
/Danne

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Sådär ja nu har jag och Ex3mX varit ute å huliganiserat på sthlms gator.. Jääävligt roligt va det.. mycket wheelisar blev det.. såg nyss till min förfäran att jag fått punka bak... trist... så nu måste man fixa ett nytt bakdäck.

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Det va en skön resa :tummenupp
Jobbit med punkan, går det inte bara att sätta i en ny innerslang?

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
japp 10 timmar varje dag :tungan

Till påsk kanske det blir nån dag med shysst väder man skulle kunna dra ut.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
D-MAN 660 skrev:
Nja har precis bytt slang men däcket e så jävla dåligt att det inte e lönt.

Trist... Kan tipsa om WheelerDealer på kocksgatan här på södermalm. Nära och fan bästa priset/servicen jag fått... Skitsoft hippiesnubbe typ...

För du kommer inte ursprungligen från stockholm, eller har jag fått nåt om bakfoten.

Annars finns Comi nere i hammarbyhamnen, där kan man lämna in hela hojen. På wheelerdealer vill han ha hjulen lossmonterade...

Snart kanske man rullar in hojen i hissen och ner på gatan, snart, snart... :D

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Zana skrev:
Trist... Kan tipsa om WheelerDealer på kocksgatan här på södermalm. Nära och fan bästa priset/servicen jag fått... Skitsoft hippiesnubbe typ...

För du kommer inte ursprungligen från stockholm, eller har jag fått nåt om bakfoten.

Annars finns Comi nere i hammarbyhamnen, där kan man lämna in hela hojen. På wheelerdealer vill han ha hjulen lossmonterade...

Snart kanske man rullar in hojen i hissen och ner på gatan, snart, snart... :D

Kör ju bud åt Carlo comi så det blir nog att handla hos honom :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...