PeterNorth
Bannad
väntar ni då? kan vara där om 20
Spanade men såg er aldrig. Hade gopro med mig och tänkte bidra med extra film, blir roligare när man klipper.
Om du hade varit lite snabbare så kanske dina kulor hade varit med på film. Nu blev det knappt något intressant men jag tog nån minut iallafall.
[YOUTUBE-ID]7XaOHhrzyUY[/YOUTUBE-ID]
Om du hade varit lite snabbare så kanske dina kulor hade varit med på film. Nu blev det knappt något intressant men jag tog nån minut iallafall.
[YOUTUBE-ID]7XaOHhrzyUY[/YOUTUBE-ID]
Jag övar på Alfas område som har bra raksträckor och lite trafik förutom alla övningskörare fast du menar kanske långa sträckor när man redan kan köra på bakhjulet. Fruktar att slå över eller ta ned den hårt med snett framhjulet eller vad man nu kommer att göra. Har inga crashpuckar ännu men ska snida ett par i vinter.
80-talet rules. Hade det varit lite mer film hade man kunnat göra något bättre. Fler kameror behövs och fler som slangar Kommer köra idag....kungligt väder
Jag har tagit den snett i 120 och det var rätt skön känsla...vobblade i 20 meter typ Vill man vara på den säkra sidan så ska man inte försöka överstiga 100km/h...vet inte hur det är på era 690 men på min är det döden iallafall...därför lär man sig åka långsamt istället för att powerwheela som varenda apa lyckas med
när och var tänkte du åka
//Apan
Runt 1230 skogis, bulten fika och sen kanske köra lite till. Har match 1400 så jag kan inte göra bort mig för mycket.
its a date
80-talet rules. Hade det varit lite mer film hade man kunnat göra något bättre. Fler kameror behövs och fler som slangar Kommer köra idag....kungligt väder
Jag har tagit den snett i 120 och det var rätt skön känsla...vobblade i 20 meter typ Vill man vara på den säkra sidan så ska man inte försöka överstiga 100km/h...vet inte hur det är på era 690 men på min är det döden iallafall...därför lär man sig åka långsamt istället för att powerwheela som varenda apa lyckas med
åh.. fifan vad läskigt.
690 är inte heller så stabil i högre farter vad jag har hört men ju långsammare på bakhjulet desto grymmare är man enligt mig. Koppling är ju bättre men fick förklarat på forumet att man måste varva upp, slå av gasen lite, gasa, rycka i styret och luta sig bakåt för att powerwheela.
Har mycket skit att göra men hade gärna filmat.
åh.. fifan vad läskigt.
690 är inte heller så stabil i högre farter vad jag har hört men ju långsammare på bakhjulet desto grymmare är man enligt mig. Koppling är ju bättre men fick förklarat på forumet att man måste varva upp, slå av gasen lite, gasa, rycka i styret och luta sig bakåt för att powerwheela.
Har mycket skit att göra men hade gärna filmat.
Kopplingen är bättre för då hamnar du på lägre varv när väl slängt upp den....självklart beroende på vilken växel du tänkt börja på. Jag kör i regel på tvåan och växlar upp direkt på 3an...sen kan man ligga och fisa i flera km. Gasar du upp den är risken stor att du redan förbrukat varvet på den växeln och då blir det ryckig gång. Nästa säsong ska du bli kungen på slangen.
Tvåan känns som en bra växel att starta på. Ska försöka få till det med kopplingen men jag ställer inte in hojen i garaget förren jag fått någorlunda grepp på det där
Lindquist: tyckte du skrev förut att du sålde din smc -10:a
Ok, smc är stabil men det tyckte inte killen som vurpa men måste väl skylla på nåt. Hihi.. det kan ha varit er jag hörde gasa eller om det var tjejen som skrek.. kommer inte håg men jag bor ju i Tumba där ni började filma.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|