Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Tvåan känns som en bra växel att starta på. Ska försöka få till det med kopplingen men jag ställer inte in hojen i garaget förren jag fått någorlunda grepp på det där :tuttar

Lindquist: tyckte du skrev förut att du sålde din smc -10:a :va

Ok, smc är stabil men det tyckte inte killen som vurpa men måste väl skylla på nåt. Hihi.. det kan ha varit er jag hörde gasa eller om det var tjejen som skrek.. :D kommer inte håg men jag bor ju i Tumba där ni började filma.

Det är bra väder i veckan, häng med ut så filmar vi dina bollar i luften

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Ok, ska polera bollarna för dig.. fast jag filmar er, ser för taskig ut. Väntar till i vår med mc-kläder. Ska se om jag inte kan komma iväg till NY för alpinestars är snorbilligt i staterna. Jag har annars läderbyxor och skinnväst men det är för andra tillfällen :-O

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Ja, undra om jag inte såg dig där hängades i relingen endast i skinnkallingar :cpparty

Någon som kommer köra i eftermiddag?
Jag har bara några grejer att fixa sedan ska jag köra omkring f18/bulten.

Last edited:

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Första dejten med Peter North. Jag väntade vid cafét, aningens nervös och så dök han upp där som en svart riddare och jag vit som morgonstjärnan. Lite stelt till en början men sen släppte vi loss. Ett par ggr till så ska jag nog få hjulet att lätta lite till och det var snäppet roligare än att köra själv :tuttar

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Jag skojade, Peter North är lika trevlig som på bilden. Du får väl hålla utkik i tråden, jag kanske hakar på om det blir nåt men måste fixa huset först medan jag har fritid så vi får se om jag hinner med.

Körde idag och det var inte så kul när det började regna.

PeterNorth: jag är ledsen men din fina wheelie i solnedgången :) och stoppies jag filmade på F18 går nog inte att komma åt. Antingen är minneskortet som var nytt defekt eller så är det minneskortläsaren. Ska ta hem en ny läsare och testa men datorn hittar inte kortet alls som enhet så det går inte ens att göra en rescue på kortet.

Last edited:

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Men det är trist för det såg snyggt ut från min vinkel. Jo, det är faktiskt över men jag kommer öva bakhjul så länge det är torrt på Alfarakan.. i rysk pälsrock om det krävs.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras