wesslan78 skrev:När och var, vart lite sent igår men jag rullar ut om typ en timme..
Häng med nu.. MEDIS runt 14:10...
Bara surra runt lite...
Ring 0737756825, om vi inte är där... Inte säker att man kan svara, men iallafall...
wesslan78 skrev:När och var, vart lite sent igår men jag rullar ut om typ en timme..
wesslan78 skrev:låter riktigt nice, missade er tyvärr, åkte lite medis och runt stan en sväng.. Åker gärna med närsta gång
Zana skrev:Sorry, var lite för dålig framförhållning...
wesslan78 skrev:Ska vi försöka lufta hojarna i helgen?
Lite surt att harva runt själv i stan
Zana skrev:Självklart! Och alla ni andra, ställ genast på era hojar och haka på!
Backe skrev:Hojen är påställd sen länge men operation "pussle ihop da bike" måste först genomföras. Ny kolv beställd som ska monteras och en del annat som ska fixas. Borde vara "fit for fight" inom ett par veckor.
I värsta fall dyker jag upp på en kinaminimoto
Zana skrev:Ingen som vill ut nu under eftermiddan? Ska ut till lidingö och leverera ett papper...
Hur är det med brommabanan? Inge kul förra sommarn, men golfarna kanske inte kommit igång än? Skönaste rakan centralt iallafall... Nån som vart där på senare dagar?
motardnisse skrev:Skönaste rakan? Har du varit borta vid akalla? den som går från mcdonalds mot barkaby eller kumlingelänken! Fast nu kanske du pratar om där du kan vara ostört men skönaste är den definitivt inte pga den är en svacka i mitten!
wesslan78 skrev:Är det några som e intresserade av att åka en sväng imorgon?
Vad sägs om medis 12.00??
Har ni nåt mål med åkningen eller....?wesslan78 skrev:Är det några som e intresserade av att åka en sväng imorgon?
Vad sägs om medis 12.00??
Kanske kan dra förbi bromma imorgon å kolla
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy