Tar kanske en sväng sen för den som vill fika och mysa lite.
Vad hände igår? Sönerna var vilsna utan sin fader. Det visade Benny prov på som jag tidigare redogjort.
Tar kanske en sväng sen för den som vill fika och mysa lite.
Vad hände igår? Sönerna var vilsna utan sin fader. Det visade Benny prov på som jag tidigare redogjort.
Ingen struktur igår och jag fastnade i garaget...ska dit igen och eventuellt kapa kedjan...över
Nej, såg inte olyckan, bara vart det var och den skrotade hojen, en blå Daytona.
Brandmännen visste inte åt vilket håll dom skulle, så dom frågade om jag sett nåt från rosenhillhållet, men det hade jag inte.. (var längre upp mot Tungelsta)
Ingen som har ett 15t drev liggandes på hyllan? Fram naturligtvis
Vad hände med gubbdrevning? Det var ju the shit!
Ingen som har ett 15t drev liggandes på hyllan? Fram naturligtvis
Begagnat.
Lika begagnat som Klotgrens pung eller funkar den?
Fungerar absolut. Med till synes meningslösa antirasselgummituttar på.Lika begagnat som Klotgrens pung eller funkar den?
Fungerar absolut. Med till synes meningslösa antirasselgummituttar på.
EDIT: Det är av artighet jag inte ifrågasätter din personliga anknytning till herrens testiklar.
Ska till biltema strax om du vill hämta där. Sen blir jag i garaget. Tänkte också köra idag, trots att mitt nya bakdäck är åt fel håll.Soft. När kan man hämta? Tror jag kommer åka lite idag....abstinens
Ska till biltema strax om du vill hämta där. Sen blir jag i garaget. Tänkte också köra idag, trots att mitt nya bakdäck är åt fel håll.
Jag tänkte kolla hur bra motard däcken klarar sig i skogen idag. Någon som har ett bra förslag på var man kan köra?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|