Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Jag skulle iaf inte ge mig ut på leriga enduroslingor.. skulle annars vilja testa lite offroad, grus/jordvägar i skogen men jag känner inte heller direkt till några bra ställen.

de skulle va kul å lära sig köra grus, hitta nån väg där man kan köra. finns en kortare grusväg på bulten men den är inte så lång.

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
de skulle va kul å lära sig köra grus, hitta nån väg där man kan köra. finns en kortare grusväg på bulten men den är inte så lång.
Det finns längre längs bulten men tänkte kanske lite mer terräng.. såg en avstickare (smal stig) med massa roliga gupp vilket tyder på att många kört där.

Inga tjuriga gubbar på banan ? ;)
Minst en iaf :D ..Klotgren satte banrekord. Så, nu slipper han skryta själv.

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Det finns längre längs bulten men tänkte kanske lite mer terräng.. såg en avstickare (smal stig) med massa roliga gupp vilket tyder på att många kört där.

Minst en iaf :D ..Klotgren satte banrekord. Så, nu slipper han skryta själv.

Du får visa mig nån gång. kanske dax o skaffa en 250 man kan leka runt i skogen med :p

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010

Snyggt eller hur?:) Transpondern kan väl inte ljuga?

Nä, blev ju tokknas, 10sek snabbare än vad Backlund och co gjorde när de tävlade sist.
Men jag är toknöjd ändå, 1.29.394 blev snabbaste varvtid och tokstabil runt 1.30.

Då skall man ju också ha klart för sig att jag kom ju bara upp i ca 215-218km/h i slutet på monsterrakan medans liter hojarna lätt kom upp i 260km/h innan de klappade till bromsarna.
Men det dröjde inte många kurvor innan jag tagit in avståndet på en del av killarna.
Vet inte hur många gånger jag klippte apex riktigt sent ut på depårakan och kom upp jämsides med en hel del av dem och nästföljande vänster lyckades jag väldigt bra i = jag var om igen. Sen på rakan klappade de om mig igen och historien upprepades, gick så långt att en av killarna tillslut vinkade förbi mig:arsele

Sen upprepade några grejer sig från andra bandagar d.v.s. det kom fram killar och sade: "Är det du som kör den där? Faaan vad du kör, vad har du gjort med hojen? Jäkligt kul att se"
Då mår farbror bra skall ni veta:banana

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
3 timmar offroad med Lövet :tummenupp
Asset värker faktiskt.. hårt utan fikapaus. Måste vara så här Mr North känner sig på lördagskvällarna.

Klart transpondern funkar. Klotgren är snabbast i Sverige.

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
3 timmar offroad med Lövet :tummenupp
Asset värker faktiskt.. hårt utan fikapaus. Måste vara så här Mr North känner sig på lördagskvällarna.

Klart transpondern funkar. Klotgren är snabbast i Sverige.

Tur vi hitta två guider som kände till lite vägar :) till nästa gång får vi kolla upp vilka vägar som e bra :)

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
:tummenupp
Bara o anmäla sig till tjoockis 1000 nästa år då :)

Snyggt eller hur?:) Transpondern kan väl inte ljuga?

Nä, blev ju tokknas, 10sek snabbare än vad Backlund och co gjorde när de tävlade sist.
Men jag är toknöjd ändå, 1.29.394 blev snabbaste varvtid och tokstabil runt 1.30.

Då skall man ju också ha klart för sig att jag kom ju bara upp i ca 215-218km/h i slutet på monsterrakan medans liter hojarna lätt kom upp i 260km/h innan de klappade till bromsarna.
Men det dröjde inte många kurvor innan jag tagit in avståndet på en del av killarna.
Vet inte hur många gånger jag klippte apex riktigt sent ut på depårakan och kom upp jämsides med en hel del av dem och nästföljande vänster lyckades jag väldigt bra i = jag var om igen. Sen på rakan klappade de om mig igen och historien upprepades, gick så långt att en av killarna tillslut vinkade förbi mig:arsele

Sen upprepade några grejer sig från andra bandagar d.v.s. det kom fram killar och sade: "Är det du som kör den där? Faaan vad du kör, vad har du gjort med hojen? Jäkligt kul att se"
Då mår farbror bra skall ni veta:banana

MrO

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Hoj
-
Onsdag

Inte många onsdagar kvar innan mörkret tar över.
Så, uppställning 17:30 vid skogis för att skapa lite oreda söder om stan. Någonting ska brinna upp innan vi ger oss!

1. MrO
2.
3.
4.
5.

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Inte många onsdagar kvar innan mörkret tar över.
Så, uppställning 17:30 vid skogis för att skapa lite oreda söder om stan. Någonting ska brinna upp innan vi ger oss!

1. MrO
2. Bennywheelie (möter upp i Tungelsta eller liknande)
3.
4.
5.

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
1. MrO
3. Deztallica (stämplar in i Tungelsta).
4.
5.

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
1. MrO
3. Deztallica (stämplar in i Tungelsta).
4. Dr.North (om vädret tillåter)
5.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln