Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Ni får klara er utan mig kommande helg boys! Ska på kryssning å supa skalle! :fyllisar:fyllisar Tar revanch nästa helg, har fått hem min gopro nu också...så jag också kan dokumentera all galenskap :banana:fakta

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Hur fan gick det där till? :brinnerup

Ser ut som en brunnit ganska bra

Lindman får nog svara för sig själv. Men ungefär såhär var det för oss andra: Han körde sist, det kom ett mms med en bild på en brinnande hoj, vi åkte tillbaka. När vi kom fram såg det ut som på bilden Klotgren la upp.

Inte mycket att spara på den hojen. Ev. Avgassystemet, det var det enda som pallade värmen. Styre, halva svingen m.m var borta.

Last edited:

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Lindman får nog svara för sig själv. Men ungefär såhär var det för oss andra: Han körde sist, det kom ett mms med en bild på en brinnande hoj, vi åkte tillbaka. När vi kom fram såg det ut som på bilden Klotgren la upp.

Inte mycket att spara på den hojen. Ev. Avgassystemet, det var det enda som pallade värmen. Styre, halva svingen m.m var borta.
Hur gick det för Lindman då? Känns ändå som man ska vara glad för att komma levande undan när hojen ser ut sådär...

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Jag klara mej bra 2 stukade ringfingrar och ont i rumpan/ryggen fick jag när jag dunka i asfalten sen skinnställ ska man ha gortex suger om man ska glida på asfalten

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Jag klara mej bra 2 stukade ringfingrar och ont i rumpan/ryggen fick jag när jag dunka i asfalten sen skinnställ ska man ha gortex suger om man ska glida på asfalten

En annan fördel med ett tight skinnställ är att skydden sitter kvar där det skall när man börjar glida...

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Jag och min polare finns på macdonalds sveavägen imorn kl11 ish iallafall... Vet inte vad alla gör men vi kör!!!

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Blir lite sen om någon ska dit, avgasmeck....

Psykic

Ny medlem
Gick med
31 May 2011
Hoj
KTM 690 SMC -09
Imorgon söndag körning på gokartbana på Norrort dem som vill med. möts upp i skogis och avfärd 13:20 stop Statoil järva avfärd mot banan 13:40

1. Psykic (skogis)
2. Lindman (järva)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag