Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Callusis

Ny medlem
Gick med
18 May 2013
Hoj
KTM 690 -12
Verkar som att ni haft skööööj idag! Hänger på nästa storkörning och hoppas på att det är söderort som gäller :tummenupp

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Vad fan sysslar ni med egentligen?

Vem är det som kör i diket på andra klippet? Första ser man ju inte vad som hände men andra ser riktigt lustigt ut. Inget nerlägg att tala om men kör ändå i diket...? :va

Känns som den klassiska titta-dit-du-inte-ska.

Vi kör av vägen, som en CHEF!:7peta ere räjsing så ere va:rofl. Andra klippet: vägen svängde men inte jag ;) tänkte lägga mig där å vila en stund:arsele

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Vi kör av vägen, som en CHEF!:7peta ere räjsing så ere va:rofl. Andra klippet: vägen svängde men inte jag ;) tänkte lägga mig där å vila en stund:arsele

Kör av vägen som en kock...? :va
Räjsing? Tro mig det går fortare att åka på det svarta än i det gröna, kom ihåg det till nästa gång ;)

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
det har blivit en sån jäkla prestigetävling med avåkningar så gurra tar till billiga knep för att vinna :hihi

Man får ta i ordentligt om man ska bräcka Lindmans bravad från förra året. Han ligger tveklöst på första plats.
Undrar om inte jag intar andraplatsen med min vurpa på Gotland ring som resulterade i ett besök på Visby lasarett.
Spiken fick flyga helikopter efter att han kollade närmare på spenaten bredvid vägen.

Ni har lite att jobba på, en fjuttig dikeskörning kommer man inte långt med ;)

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Man får ta i ordentligt om man ska bräcka Lindmans bravad från förra året. Han ligger tveklöst på första plats.
Undrar om inte jag intar andraplatsen med min vurpa på Gotland ring som resulterade i ett besök på Visby lasarett.
Spiken fick flyga helikopter efter att han kollade närmare på spenaten bredvid vägen.

Ni har lite att jobba på, en fjuttig dikeskörning kommer man inte långt med ;)
Nej nu har du missförstått lite. Krascher som resulterar i sjukhusbesök, helikoptersightseeing samt motorcyklar i lågor är den tråkiga sorten :(

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Hahaha! Hade väl en lite off dag.... Sjukt kul hade jag iaf och hel kom jag hem. Min dikeskörning där var sååå kul. tjälknöl stor som en fotboll, sen tittade jag bakåt föööör länge. Vips dikeskörning, varför sluta?
Sant som någon skrev, lasarett och ambulans hoppar vi gärna! Kul och se lite filmer också, ska försöka klippa lite själv. Min fina avåkning i kurvan där är högst underhållande! Ingen som fick med ducce avåkningen?

Favorit i repris snart?? :hej

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Hahaha! Hade väl en lite off dag.... Sjukt kul hade jag iaf och hel kom jag hem. Min dikeskörning där var sååå kul. tjälknöl stor som en fotboll, sen tittade jag bakåt föööör länge. Vips dikeskörning, varför sluta?
Sant som någon skrev, lasarett och ambulans hoppar vi gärna! Kul och se lite filmer också, ska försöka klippa lite själv. Min fina avåkning i kurvan där är högst underhållande! Ingen som fick med ducce avåkningen?

Favorit i repris snart?? :hej

Nä det var jag och en annan som låg bakom honom, ingen hade med sig kamera :huvet

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Ser ju ut att bli kissväder:zpy

blir det någon mysig film från dig också eller? :Bugar

Till er som har gopro kameror - kommer man någonstans med minnet och batteriet som ingår med kameran när man köper den...?? eller måste man köpa större minne / batteri?

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)

Till er som har gopro kameror - kommer man någonstans med minnet och batteriet som ingår med kameran när man köper den...?? eller måste man köpa större minne / batteri?

brukar vara 8gb minne som tillhör. Man kan spela in hel del på det men oftast räcker det inte. Minnen är relativt billiga däremot. Köpte ett 32gb för 450:- nyss! Batteriet tar slut klart innan det minnet fylls upp...

tubbzz

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2012
Hoj
09 KTM EXC

Har 16gb minneskort och det räcker till 2h 15m och batteriet dog vid ungefär 2h så om du inte har extra batteri är det nog ingen vits med större minneskort.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha