Kan inte hitta ditt namn i listan?
Eller Riwen...
Jag körde enduro idag, giltig frånvaro. Men det verkar som det var en händelserik dag, kul! Får se till att inte missa nästa körning.
Tänkte ta en sväng imorgon om vädret inte är kiss.
Kan inte hitta ditt namn i listan?
Eller Riwen...
Vad fan sysslar ni med egentligen?
Vem är det som kör i diket på andra klippet? Första ser man ju inte vad som hände men andra ser riktigt lustigt ut. Inget nerlägg att tala om men kör ändå i diket...?
Känns som den klassiska titta-dit-du-inte-ska.
Najs körning idag! Kul att så många joina Bjuder på lite offroad, en demostration av Gurraburra! http://youtu.be/2y1C4-99zlk
Haha fan va jag garva när man hör "-Thank you sir!"
http://youtu.be/Vdd04A-XDUI
Körning i morrn söndag. Jag och Lindman kommer att vara på McDonald s Svea kl 11.
A men va fan Gurra, du kan ju inte köra av på en raksträcka!
Vi kör av vägen, som en CHEF! ere räjsing så ere va. Andra klippet: vägen svängde men inte jag tänkte lägga mig där å vila en stund
det har blivit en sån jäkla prestigetävling med avåkningar så gurra tar till billiga knep för att vinna
Nej nu har du missförstått lite. Krascher som resulterar i sjukhusbesök, helikoptersightseeing samt motorcyklar i lågor är den tråkiga sortenMan får ta i ordentligt om man ska bräcka Lindmans bravad från förra året. Han ligger tveklöst på första plats.
Undrar om inte jag intar andraplatsen med min vurpa på Gotland ring som resulterade i ett besök på Visby lasarett.
Spiken fick flyga helikopter efter att han kollade närmare på spenaten bredvid vägen.
Ni har lite att jobba på, en fjuttig dikeskörning kommer man inte långt med
A men va fan Gurra, du kan ju inte köra av på en raksträcka!
Hahaha! Hade väl en lite off dag.... Sjukt kul hade jag iaf och hel kom jag hem. Min dikeskörning där var sååå kul. tjälknöl stor som en fotboll, sen tittade jag bakåt föööör länge. Vips dikeskörning, varför sluta?
Sant som någon skrev, lasarett och ambulans hoppar vi gärna! Kul och se lite filmer också, ska försöka klippa lite själv. Min fina avåkning i kurvan där är högst underhållande! Ingen som fick med ducce avåkningen?
Favorit i repris snart??
Ser ju ut att bli kissväder
blir det någon mysig film från dig också eller?
Till er som har gopro kameror - kommer man någonstans med minnet och batteriet som ingår med kameran när man köper den...?? eller måste man köpa större minne / batteri?
blir det någon mysig film från dig också eller?
Till er som har gopro kameror - kommer man någonstans med minnet och batteriet som ingår med kameran när man köper den...?? eller måste man köpa större minne / batteri?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|