tubbzz
Ny medlem
Så jävla lost. Kan ni plocka upp mig där ni sist plocka upp mig? Eller e ni halvvägs till nynäs? :-
Så jävla lost. Kan ni plocka upp mig där ni sist plocka upp mig? Eller e ni halvvägs till nynäs? :-
Tack!Vi kommer!
Vi får ta en sightseeingrunda till alla kända samlingsplatser någon dag så du har dem under kontrollSå jävla lost. Kan ni plocka upp mig där ni sist plocka upp mig? Eller e ni halvvägs till nynäs? :-
Blev ju trevligt det här, massa nya vägar jag aldrig kört. Synd att vi tappade två i inledningen, hoppas att det löste sig tillslut.
Vi får ta en sightseeingrunda till alla kända samlingsplatser någon dag så du har dem under kontroll![]()
Blev ju trevligt det här, massa nya vägar jag aldrig kört. Synd att vi tappade två i inledningen, hoppas att det löste sig tillslut.
Vi får ta en sightseeingrunda till alla kända samlingsplatser någon dag så du har dem under kontroll![]()
Undra om gubbfan får hänga på imorgon eller någon dag då????
SjälvklartUndra om gubbfan får hänga på imorgon eller någon dag då????
Vi kör på det.Idag Skogis kl 11:00.?
Det va kul så länge det vara!Stort tack till hjälten på Trippeln som skjutsa mig hem! Det löste sig efter några bilvändor, tror ja mötte er på hemvägen!
En liten oklippt film från idag (hoppas kvaliten kommer igång snart) roligast i slutet med min oljemonsun
http://youtu.be/Wnqv30cBIcw
De e ba följa me![]()
Självklart
Vi kör på det.
Hörde jag limmad skruv?Det va kul så länge det vara!![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |