tubbzz
Ny medlem
Så jävla lost. Kan ni plocka upp mig där ni sist plocka upp mig? Eller e ni halvvägs till nynäs? :-
Så jävla lost. Kan ni plocka upp mig där ni sist plocka upp mig? Eller e ni halvvägs till nynäs? :-
Tack!Vi kommer!
Vi får ta en sightseeingrunda till alla kända samlingsplatser någon dag så du har dem under kontrollSå jävla lost. Kan ni plocka upp mig där ni sist plocka upp mig? Eller e ni halvvägs till nynäs? :-
Blev ju trevligt det här, massa nya vägar jag aldrig kört. Synd att vi tappade två i inledningen, hoppas att det löste sig tillslut.
Vi får ta en sightseeingrunda till alla kända samlingsplatser någon dag så du har dem under kontroll
Blev ju trevligt det här, massa nya vägar jag aldrig kört. Synd att vi tappade två i inledningen, hoppas att det löste sig tillslut.
Vi får ta en sightseeingrunda till alla kända samlingsplatser någon dag så du har dem under kontroll
Undra om gubbfan får hänga på imorgon eller någon dag då????
SjälvklartUndra om gubbfan får hänga på imorgon eller någon dag då????
Vi kör på det.Idag Skogis kl 11:00.?
Det va kul så länge det vara! Stort tack till hjälten på Trippeln som skjutsa mig hem! Det löste sig efter några bilvändor, tror ja mötte er på hemvägen!
En liten oklippt film från idag (hoppas kvaliten kommer igång snart) roligast i slutet med min oljemonsun
http://youtu.be/Wnqv30cBIcw
De e ba följa me
Självklart
Vi kör på det.
Hörde jag limmad skruv?Det va kul så länge det vara!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|