Alright! Jag kör 14/42 så du har lite värre. Men jag borde få ungefär samma förhållande med ett 13t fram.
värt att nämna är att han körde 50 drev bak för kanske 2 veckor sedan så den ba flööög upp på bakan direCt!
Alright! Jag kör 14/42 så du har lite värre. Men jag borde få ungefär samma förhållande med ett 13t fram.
värt att nämna är att han körde 50 drev bak för kanske 2 veckor sedan så den ba flööög upp på bakan direCt!
Men asså min polare på landet kör 4/80 på sin, den slangar nog längre än GurraBurras skaruse.
Fika @ Rosen och lite wheelie practice på f18 o eventuellt någon sväng på södra sidan.
onsdag 3/7 mötas upp vid skogis 17:45 o vidare till rosen och där fler kan ansluta ifall de vill.
1. Psykic
2. Bennyfax
3.
4.
5.
Haha! 50 drev vart för mycket för aktiv körning, bara en jävla massa växlande och sen tappade man för mycket fart. 46 är jag helnöjd med, precis lagom för lek och gata.... 4/80... shit!
Yupp.. låter som att moppepojkarna vill slanga dit och kolla. Hade du tänkt köra på tuvängen?e det tuvängen imorn?
Är sugen på att köra så jag testar lite. Tror det är svårt att sälja i Juli ändå. Ska du med eller ska du köra på Tuvängen?
Om folk vill åka dit och kolla är det rätt nära från Rosen och det är landsväg dit.
Halleleluja!
Jag ska inte köra på tuvis då jag inte har en reglementsenlig motorcykel, men åker nog dit och kikar.
17:45 håller inte för mig men kanske kan möta er på vägen någonstans.
Aa vi tänkte sticka till Tuvis o kika!
Utgånspunkt kan ändras men än så länge verkar det se ut så här:
Jag är i skogis 17:45 drar 17:50 mot f18 för dem som vill med...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|