snowfire skrev:2153833en frågan?
Vart får man ha regplåten, är de okej att ha den i hjulhuset, eller måste den sitta under stänkan??
Jörgen Karlsson skrev:2152279Det jag såg av hans körning såg inte så rutinerat ut kan jag erkänna. (Men det borde jag ju -som gammal gnällspik- ha sagt till honom igår innan det hände istället)=/
/J
lerox78 skrev:2154142han var nära att plocka mig när han körde om 2 gånger så jag vågade aldrig köra om han....det såg för farligt ut...och polaren hans hade ju inget körkort....inte konstigtatt ninjan klotade..tråkit men säkert förkänat...
Jörgen Karlsson skrev:2154555Ibland undrar man om inte en sån personskadefri smäll kan vara bra, det skrämmer bort dem från ngt de kanske inte borde hålla på med på ytterligare många år. Oavsett kort eller ej.
Hoppas du fick fart på fläkten och kylningen?
Jag har kört hojen i bromsbänk hela eftermiddagen/kvällen. Hittade 10% mer vrid i hela registret tack ver en modd av min luftburk och dito bestyckning. Räckte till 7 hk till! =) Åkte Bogesundsvägen några vändor på vägen hem från Åkersberga.
/J
Provade med 24 stycken brickor i och täta end-caps, dvs samma konfiguration som när vi åkte, gav bara 2 hk med öppna lock så jag fortsätter med samma.Dvs liten vinst till priset av så mycket högre buller, inte så snällt när man kör så mycket i stan som jag. Mindre antal brickor och täta end-caps gav nättre lågvarvsvrid men började tära för mycket på toppeffekten.lerox78 skrev:2156220tog du bort några dämp brickor på dämparn eller?? jag ska kolla säkringen imorgon på min hoj....
opium skrev:2159790fan d e ju helt dött i den här tråden, ingen som vill åka eller?
opium skrev:2159790fan d e ju helt dött i den här tråden, ingen som vill åka eller?
Klamster skrev:2178756det händer ju inte mycket i denna tråden längre
vart har alla tagit vägen?!!?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |