Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
Olof.B skrev:
2180210 Vi får ta och dra ihop nåt.
Kanske inte den här veckan dock. Kollar man på smhi ser hela veckan ut att vara skit för tillfället, men de har ju haft fel förr :)

hela veckan ser juh ut att bli kanon fin för fan, kanske nån som hackat smhi's hemsida :hihi Men vad säger ni om att dra en runda nu på onsdag? Ska bli ruggigt najs väder
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Krille-666 skrev:
2181809 hela veckan ser juh ut att bli kanon fin för fan, kanske nån som hackat smhi's hemsida :hihi Men vad säger ni om att dra en runda nu på onsdag? Ska bli ruggigt najs väder

De verkar ha ryckt upp sig på smhi, kanske inte fick nåt på ett tag :hihi
Nu ska det ju bli sol hela onsdagen! :yoparty
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Åka imorgon (onsdag)? Någon som har något bra förslag på samlingsplats?
Förslagsvis ganska centralt, troligtvis lättare att få ihop folk då.
"Sergelfontänen"?
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Sammankallar till Medis Kl 17:30 :musik
Kanske lite söderhäng denna onsdag?

Vi kan bestämmer på plats.
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Ex3mX skrev:
2184710 Sammankallar till Medis Kl 17:30 :musik
Kanske lite söderhäng denna onsdag?

Vi kan bestämmer på plats.

Får se om man hittar dit. Lokalkännedomen på söder är ungefär lika bra som Britney Spears musik.

Om man kommer från västerbron... Vänster på hornsgatan och sen höger på götgatan?
 

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Falun/Sockholm
Hoj
ktm 660 kameleont.
är där om vädret tillåter... annars blir jag hemma och komponerar ***brev mot john pohlman
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Olof.B skrev:
2186188 Har redan kollat där och i teorin funkar det iaf... Problemet är ju bara att det är enkelriktat och massa gågator på nästan hela söder. Därför jag undrade.

Tror inte man får köra götgatsbacken längre...
Det är nog bäst att du tar tunneln imellan slusen och medis.

Men du har ju en motard. Bara att ta fågelvägen :)
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Va fan! Hade ni ingen "uppsamlingstid"? Det sas väl ändå att vi skulle ses vid 17:30 inte åka 17:30? Jag har iofs ingen aning om vad klockan var när jag kom men det kan inte varit så många minuter över halv.
Det var mig ni mötte på götgatan. Du/han som åkte först nickade ju med huvudet som att jag skulle åka med, vilket jag gjorde också. Jag vände men två trafikljus och en bro senare var ni borta. Fick åka själv hela kvällen :(

Kommer väl iofs fler tillfällen skulle jag tro så det är kanske inte så farligt men det hade varit kul att åka med andra.
 

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
Olof.B skrev:
2189059 Va fan! Hade ni ingen "uppsamlingstid"? Det sas väl ändå att vi skulle ses vid 17:30 inte åka 17:30? Jag har iofs ingen aning om vad klockan var när jag kom men det kan inte varit så många minuter över halv.
Det var mig ni mötte på götgatan. Du/han som åkte först nickade ju med huvudet som att jag skulle åka med, vilket jag gjorde också. Jag vände men två trafikljus och en bro senare var ni borta. Fick åka själv hela kvällen :(

Kommer väl iofs fler tillfällen skulle jag tro så det är kanske inte så farligt men det hade varit kul att åka med andra.

bara hojjta till när du vill köra, jag ställer alltid upp bara vädret är ok! :tummenupp
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Olof.B skrev:
2189059 Va fan! Hade ni ingen "uppsamlingstid"? Det sas väl ändå att vi skulle ses vid 17:30 inte åka 17:30? Jag har iofs ingen aning om vad klockan var när jag kom men det kan inte varit så många minuter över halv.
Det var mig ni mötte på götgatan. Du/han som åkte först nickade ju med huvudet som att jag skulle åka med, vilket jag gjorde också. Jag vände men två trafikljus och en bro senare var ni borta. Fick åka själv hela kvällen :(

Kommer väl iofs fler tillfällen skulle jag tro så det är kanske inte så farligt men det hade varit kul att åka med andra.

Det va jag som nickade "häng med" fick iofs bara tillbax en "hej nick" :va
Synd att du inte kom med denna gång, du får dycka upp i tid nästa Onsdag :hihi


Tack ni övriga för en bra tur :fyllisar
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Ex3mX skrev:
2191532 Det va jag som nickade "häng med" fick iofs bara tillbax en "hej nick" :va
Synd att du inte kom med denna gång, du får dycka upp i tid nästa Onsdag :hihi


Tack ni övriga för en bra tur :fyllisar


Hehe, jag funderade för länge på hur jag skulle försöka få dig att förstå att jag ville med, vilket innebar att det blev lite fel... Kommer iofs inte ihåg hur jag gjorde men som sagt... Lite otydligt kanske.
Tänkte först att jag skulle försöka få er att sakta ner lite så jag skulle hinna vända och komma ifatt men sen blev det för ont om tid.

Hur säger man "jag vill åka med" när man sitter på hojen med full mundering?

Nästa onsdag ja... Ser ut som det ska bli ganska bra väder på onsdag än så länge iaf.


Imorgon då? (Söndag) Någon som är sugen?
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Olof.B skrev:
2193657 Hehe, jag funderade för länge på hur jag skulle försöka få dig att förstå att jag ville med, vilket innebar att det blev lite fel... Kommer iofs inte ihåg hur jag gjorde men som sagt... Lite otydligt kanske.
Tänkte först att jag skulle försöka få er att sakta ner lite så jag skulle hinna vända och komma ifatt men sen blev det för ont om tid.

Hur säger man "jag vill åka med" när man sitter på hojen med full mundering?

Nästa onsdag ja... Ser ut som det ska bli ganska bra väder på onsdag än så länge iaf.


Imorgon då? (Söndag) Någon som är sugen?

Sorry, ska ut och spruta grus då!
:tungan
 
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top