Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Precis hemkommen från lelleträffen. Har både bra och dåliga erfarenheter från helgen men det tar jag i samband med bilderna som förhoppningsvis kommer upp snart. Kommer iaf inte åka nåt närmaste veckan.

Aj fan Olof drog du ut i gruset eller in i muren på rakan? fan va ångest!
Men de e chill du är snart på G igen!
Hoppas du klarade dig från allvarligare skador bara :pannkyss




Jag e nog taggad på onsdag!
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Aj fan Olof drog du ut i gruset eller in i muren på rakan? fan va ångest!
Men de e chill du är snart på G igen!
Hoppas du klarade dig från allvarligare skador bara :pannkyss




Jag e nog taggad på onsdag!

Vet inte, kommer inte ihåg något från själva kraschen men det jag fått berättat för mig är att bakhjulet släppte när jag gav gas ut ur den första skarpa högern (inte efter start/mål utan nästa). Har även hört att jag skulle ha gjort en highsider men då borde jag haft mer ont, gick väl ändå i ca 90 när jag kraschade.
Behöver nytt ställ, ny hjälm samt vila handleden ett tag. Sen är jag tillbaka igen.:)
 

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Vet inte, kommer inte ihåg något från själva kraschen men det jag fått berättat för mig är att bakhjulet släppte när jag gav gas ut ur den första skarpa högern (inte efter start/mål utan nästa). Har även hört att jag skulle ha gjort en highsider men då borde jag haft mer ont, gick väl ändå i ca 90 när jag kraschade.
Behöver nytt ställ, ny hjälm samt vila handleden ett tag. Sen är jag tillbaka igen.:)

....Och efter det så bestämde sig Olof för att syssla med andra saker resten av veckan :hihi
 

Bifogat

  • IMG_0521.JPG
    IMG_0521.JPG
    95.8 KB · Visningar: 68

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Haha, klockren mange. Som sagt tack för en kanon helg, nästa år måste vi fan ha en bil ner så man slipper åka som en jävla packåsna.:tummenupp
 

Funky

Dolphins are gay sharks!
Gick med
27 May 2005
Ort
Vällingby
Hoj
KTM 690 SMC -08
Haha, klockren mange. Som sagt tack för en kanon helg, nästa år måste vi fan ha en bil ner så man slipper åka som en jävla packåsna.:tummenupp

Se där, du fattar hur man ska göra:tummenupp Åka bil is tha shit!!
Tror min grannes hoj uppskattade det också:D , den fick ju skjuts fr ringen.... Men att åka i samlad trupp kanske kan va ngt!?

Btw..... Åka imorgon, några som ska ut?
 

Ronny

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerhaninge
Hoj
Honda CBR1000RR -18, Honda CBR600RR -08
Är det inte värt att styra upp en Lördagskörning snart?
Skulle vara kul att vara ett stort gäng och köra en heldag.
 

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Z750
Se där, du fattar hur man ska göra:tummenupp Åka bil is tha shit!!
Tror min grannes hoj uppskattade det också:D , den fick ju skjuts fr ringen.... Men att åka i samlad trupp kanske kan va ngt!?

Btw..... Åka imorgon, några som ska ut?

Glöm inte onsdag 17.30 vid medis
Bra väder på onsdag enligt SMHI(dom har visst aldrig haft fel )

Som vanligt -> :tummenupp
 
Last edited:

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Se där, du fattar hur man ska göra:tummenupp Åka bil is tha shit!!
Tror min grannes hoj uppskattade det också:D , den fick ju skjuts fr ringen.... Men att åka i samlad trupp kanske kan va ngt!?

Btw..... Åka imorgon, några som ska ut?

Ja du såg ut att ha det bra i bilen medans vi andra svettades med våra smidiga små ryggsäckar :(

Imorn är det ju fotboll o grejer, sen är man borta hela helgen så siktar på nästa onsdagskörning.
 

Funky

Dolphins are gay sharks!
Gick med
27 May 2005
Ort
Vällingby
Hoj
KTM 690 SMC -08
Ja du såg ut att ha det bra i bilen medans vi andra svettades med våra smidiga små ryggsäckar :(

Imorn är det ju fotboll o grejer, sen är man borta hela helgen så siktar på nästa onsdagskörning.

I morgon e de fotboll..... ja om de regnar kanske de blir fotboll.:D du måste ju få bort gjutskägget från däcket:rofl Då kan du inte sitta framför burken om solen skiner:7peta

Vi kollade ju på fotboll på Gotland, å hamnade på förstasidan dagen efter i Gotlands ena av två dagstidningar hahaha..... :yoparty
 

R1Björne

grim
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge, Stockholm, Sweden
Hoj
kotte
Blir det "Southside" imorrn eller...:gnissla Jag behöver ha rimligt avstånd hem eftersom jag ska se fighten mellan sverige-ryssland.

Om någon är intresserad av en tidigare repa så kan jag från fyra ungefär...
 

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Z750
Blir det "Southside" imorrn eller...:gnissla Jag behöver ha rimligt avstånd hem eftersom jag ska se fighten mellan sverige-ryssland.

Om någon är intresserad av en tidigare repa så kan jag från fyra ungefär...

Vi kommer nog hinna med en sväng innan fotbollen börjar, matchen börjar 20.45/21.00.
 

Whoopass

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Stockholm/Bollnäs
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
Som det ser ut nu så kommer Whoopass, Funky, å 2 till köra i kväll vi åker till medis som vanligt å ser om det är några som vill med vore ju trevligt om det blir några!! senare blir det fotboll!!!
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Som det ser ut nu så kommer Whoopass, Funky, å 2 till köra i kväll vi åker till medis som vanligt å ser om det är några som vill med vore ju trevligt om det blir några!! senare blir det fotboll!!!

Då får du lära mr Funky att köra på bakhjulet :tungan om jag inte minns fel så hade du inga problem med det på förra hojen:tummenupp .


/skager
 

Funky

Dolphins are gay sharks!
Gick med
27 May 2005
Ort
Vällingby
Hoj
KTM 690 SMC -08
Då får du lära mr Funky att köra på bakhjulet :tungan om jag inte minns fel så hade du inga problem med det på förra hojen:tummenupp .


/skager

Haha.... Å du kan få en lektion i bankörning, han har ju börjat me sådant nu också, å få bort touring fasonerna ur dig:D Vill minnas tunga ord på torsdagen(innan du "gick vilse") hahaha
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Haha.... Å du kan få en lektion i bankörning, han har ju börjat me sådant nu också, å få bort touring fasonerna ur dig:D Vill minnas tunga ord på torsdagen(innan du "gick vilse") hahaha

Appapp, det man inte minns det har aldrig hänt :fakta.
Ja nästa år får man lukta lite mindre på korken, så att man inte har nåt att skylla på när man blir frånkörd :näsblod . Kul helg hursomhelst. :tummenupp
 

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Z750
tack för igår, nästa onsdag igen samma tid o plats?(om de inte nu är final i fotboll:))

Vem var det som drog världens längsta wheelie ifrån bogesund på motorvägen?
 

Whoopass

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Stockholm/Bollnäs
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
Tack för i går, det va riktigt trevligt!
:)yoparty Fan va kul de är å köra motard :yoparty )
Hoppas att de blir en bra uppslutning nu på kommande onsdag!!!!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top