Precis hemkommen från lelleträffen. Har både bra och dåliga erfarenheter från helgen men det tar jag i samband med bilderna som förhoppningsvis kommer upp snart. Kommer iaf inte åka nåt närmaste veckan.
Aj fan Olof drog du ut i gruset eller in i muren på rakan? fan va ångest!
Men de e chill du är snart på G igen!
Hoppas du klarade dig från allvarligare skador bara
Jag e nog taggad på onsdag!
Vet inte, kommer inte ihåg något från själva kraschen men det jag fått berättat för mig är att bakhjulet släppte när jag gav gas ut ur den första skarpa högern (inte efter start/mål utan nästa). Har även hört att jag skulle ha gjort en highsider men då borde jag haft mer ont, gick väl ändå i ca 90 när jag kraschade.
Behöver nytt ställ, ny hjälm samt vila handleden ett tag. Sen är jag tillbaka igen.
Haha, klockren mange. Som sagt tack för en kanon helg, nästa år måste vi fan ha en bil ner så man slipper åka som en jävla packåsna.
Se där, du fattar hur man ska göra Åka bil is tha shit!!
Tror min grannes hoj uppskattade det också , den fick ju skjuts fr ringen.... Men att åka i samlad trupp kanske kan va ngt!?
Btw..... Åka imorgon, några som ska ut?
Glöm inte onsdag 17.30 vid medis
Bra väder på onsdag enligt SMHI(dom har visst aldrig haft fel )
Se där, du fattar hur man ska göra Åka bil is tha shit!!
Tror min grannes hoj uppskattade det också , den fick ju skjuts fr ringen.... Men att åka i samlad trupp kanske kan va ngt!?
Btw..... Åka imorgon, några som ska ut?
Ja du såg ut att ha det bra i bilen medans vi andra svettades med våra smidiga små ryggsäckar
Imorn är det ju fotboll o grejer, sen är man borta hela helgen så siktar på nästa onsdagskörning.
Blir det "Southside" imorrn eller... Jag behöver ha rimligt avstånd hem eftersom jag ska se fighten mellan sverige-ryssland.
Om någon är intresserad av en tidigare repa så kan jag från fyra ungefär...
Som det ser ut nu så kommer Whoopass, Funky, å 2 till köra i kväll vi åker till medis som vanligt å ser om det är några som vill med vore ju trevligt om det blir några!! senare blir det fotboll!!!
Då får du lära mr Funky att köra på bakhjulet om jag inte minns fel så hade du inga problem med det på förra hojen .
/skager
Haha.... Å du kan få en lektion i bankörning, han har ju börjat me sådant nu också, å få bort touring fasonerna ur dig Vill minnas tunga ord på torsdagen(innan du "gick vilse") hahaha
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|