Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Raz

Ute i svängarna igen!
Gick med
4 May 2004
Ort
08
Hoj
KTM 690 SMC -09
Dom har alltså inte hittat din hoj.
Får du ut en ny på försäkringen?
Kanske ingen ide för en till nästa år.

Nej, hojen har tyvärr inte återkommit.
Får ut en ny, men jag avvaktar till våren, känns ju som säsongen i princip är slut.
Våren känns såååå långt borta.....
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Tjenare grabbar!
Hade funderat lite på att ta mig över till Sthlm imorgon, är det någon/några som skulle vara intresserade av att dra ihop en träff imorgon kväll?
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Verkar som de flesta ställt in hojen för säsongen...:va

Inte jag !!!
Funderar på att åka till Lelles i Uppsala i morgon :)
Det skall ju bli fint väder:
http://www.accuweather.com/world-forecast.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|SE|SW015|ARLANDA&metric=1
 

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Tjena, här va det livat !

Träffade på Stromberget som kom med ett lysande förslag.
Vad sägs om att samla ihop ett gäng och gå på mässan i januari och sen vidare ut på puben :dricka

Det är ju ett tag kvar men då hinner ju alla planera in med frugan o barn o sånt :tummenupp

http://www.patvahjul.se/
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
För min del blir det isf följande schema
Pubkväll: Ja
Mässa: Nej

Har varit X antal gånger på mässan, och den ger lika lite varje gång. Men en öl eller fem med the crew är man inte omöjlig på ;)
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Fråga

Om man vill ha en motard/cross/offroad.... altså motardhjul å crosshjul.. Kan man ha några så att man slipper byta bromsok osv. så byten går smidigt där imellan? Finns det vissa för/nackdelar.. finns det hojar som är mer lämpade för detta än andra?

:yoparty
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
Tja sthlm!!

Hej hej!!

Snart går min flytt upp till sthlm från jkpg. Letade mig fram till denna tråd då jag är en hojtokig motardförare.
Jag ser fram emot ett härligt hojår framför mig. Hoppas på att kunna hänga me på era turer.

Ha d gott
 

KTManders

Medlem
Gick med
26 May 2008
Ort
sthlm
Hoj
KTM 990 sm
Tjena, här va det livat !

Träffade på Stromberget som kom med ett lysande förslag.
Vad sägs om att samla ihop ett gäng och gå på mässan i januari och sen vidare ut på puben :dricka

Det är ju ett tag kvar men då hinner ju alla planera in med frugan o barn o sånt :tummenupp

http://www.patvahjul.se/


Ja absolut, skulle va kul om man blev ett par stycken! Öl+hojmässa, kan inte bli bättre! :D
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Sådär ja. Bandagar med Actionpics bokade (http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195022). Jag bokade in Gelleråsen 9 och 28 Juli samt Kinnekulle 16-17 Juli.
Kom igen nu grabbar, boka innan det blir fullt! Jag har full förståelse för om ni inte vill också eftersom ni kommer bli så förnedrade av moi!:fakta Vågar ni?

Puss på er och god jul!
:kiss :tomten
 
Last edited:

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Sådär ja. Bandagar med Actionpics bokade (http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195022). Jag bokade in Gelleråsen 9 och 28 Juli samt Kinnekulle 16-17 Juli.
Kom igen nu grabbar, boka innan det blir fullt! Jag har full förståelse för om ni inte vill också eftersom ni kommer bli så förnedrade av moi!:fakta Vågar ni?

Puss på er och god jul!
:kiss :tomten

Dra o köra bana med dig är ju inge skoj...man får ju mest stå i depån o vänta :7peta

Närå, det skulle va riktigt skoj..kanske skulle ta o boka..
 

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Om inte Ossian hade grisat ner banan med olja så hade det aldrig hänt något.:)

Nä det är iof sant, blir det Gotland nästa sommar då? Rogge har sålt sin hoj, Micke är ju dubbelfarsa o Danne ska bygga stuga i skogen så jag vet inte om nån ska med i sommar...
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Nä det är iof sant, blir det Gotland nästa sommar då? Rogge har sålt sin hoj, Micke är ju dubbelfarsa o Danne ska bygga stuga i skogen så jag vet inte om nån ska med i sommar...

Jag vet inte än. Jag hoppas på det iaf. Jag och Felix har pratat lite om det men inte bokat något än.
 

Burran

gillar orangssht
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Newmill
Hoj
KTM 660 SMC, KTM 350 SX
Självklart blir det gotland.. Bara för man bygger stuga i skogen så slutar man inte åka båge
 

Felix G

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2006
Ort
solna
Hoj
vit ktm 660-05
Gotland -09 låter ju kul. frågan e bara om de blir en varm stuga eller ett fucktigt tällt. jag har i alle fall bokat 28 juli på gelleråsen med actionpics. får se hur mycket åka de blir, olof e ju me:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top