Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Skönt att det inte var så illa som det verkade till en början ialla fall!
Jag måste säga att jag skrattade rätt bra när du snackade med försäkringstanten på telefonen! haha
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Stromberget: Försäkringstanten skrattade inte lika mycket kan jag ju säga. Istället verkade hon tycka att jag var ganska korkad som undrade om jag slapp en högre premie ifall jag sket i att ringa 112. Just nu är jag dock väldigt tacksam att jag gjorde det, för att ta sig till KS hade nog blivit ganska jobbigt annars.

Sportfräs: Har bara delkasko, men kläderna ska tydligen gå på trafiken iaf.

Raz: Efter lite luskande så tror jag att grejerna innefattas av trafiken. Nu måste jag bara gå igenom kläderna och se vad som är skrot. Hjälmen hade sprickor i sig, så den måste jag få byta, men skinnstället tror jag klarade sig desto bättre.
 
Last edited:

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Helikopter? Du står ju upp på bilderna så det kan ju inte varit så allvarligt. Vem var det som ringde efter helikopeter? Vilket slöseri med skattepengar, mina pengar.:mad:

(Ni skulle bara väga nämna gotland, inte alls samma sak. Helikopter är mkt dyrare)

Krya på dig Spyke, vi ses :)
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Olof: Så lyxigt och pompöst var det faktiskt inte. Skickar de helikopter så förväntar man ju sig lite klass på grejerna. Gärna en röd matta att kliva på och att man får ett glas champagne av en halvnaken donna i leoparddress när man gör entré. Nä, till nästa gång får de allt ta och höja skatterna lite till så att de iaf kan skicka ett jetplan. Jag vill ju gärna kunna ta med mig hela hojen hem, inte bara en blinkers.

Fan spiken, du hamnade ju på nyheterna...nu är du med i statistiken :)

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4221878&postcount=236

Se där ja. Då är det bara att plocka fram autografpennan och invänta groupiesarna för nu är man ju rikskändis :rolleyes:
 
Last edited:

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Olof: Så lyxigt och pompöst var det faktiskt inte. Skickar de helikopter så förväntar man ju sig lite klass på grejerna. Gärna en röd matta att kliva på och att man får ett glas champagne av en halvnaken donna i leoparddress när man gör entré. Nä, till nästa gång får de allt ta och höja skatterna lite till så att de iaf kan skicka ett jetplan. Jag vill ju gärna kunna ta med mig hela hojen hem, inte bara en blinkers.



Se där ja. Då är det bara att plocka fram autografpennan och invänta groupiesarna för nu är man ju rikskändis :rolleyes:

Med tanke på hur mycket skatt man betalar så borde det MINST vara en röd matta som rullas ut när de landar. Dessutom får man ju betala för att de skjutsat dit en. Fast man inte ens har bett om det.:va
Du fick iaf flådigare ride än mig. Vet iofs inte vad det var för bil men det var säkert en volvo, inte ens merca... Dåligt.
Till de som åker till lelleträffen i år: Säg att de ska skicka en riktig ambulans den här gången annars följer jag inte med. En Pagani zonda ambulance edition eller en Mclaren f1 kanske. Merca sl65 amg går också bra.
 

PGM

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2008
Ort
Bromma
Hoj
KTM 660,Ar 125, R1
Körning lördag 29/5 10.00, träffas utanför MC-varuhuset. Avslutar någonstans med lek/stunt

1. Oblic
2. PGM
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Körning lördag 29/5 10.00, träffas utanför MC-varuhuset. Avslutar någonstans med lek/stunt

1. Oblic
2. PGM
3.Stromb(kanske)
 

pharoz

Medlem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
F.n. Hojlös
Körning lördag 29/5 10.00, träffas utanför MC-varuhuset. Avslutar någonstans med lek/stunt

1. Oblic
2. PGM
3. Stromb(kanske)
4. pharoz(troligtvis)
 

Felix G

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2006
Ort
solna
Hoj
vit ktm 660-05
Körning lördag 29/5 10.00, träffas utanför MC-varuhuset. Avslutar någonstans med lek/stunt

1. Oblic
2. PGM
3. Stromb(kanske)
4. pharoz(troligtvis)[/QUOTE]
5. Felix G
 

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Z750
Tja, har du fått ordning på allt nu?

Den snurrade vad jag kunde se. Tack för turen idag, blev en lång tur:tummenupp. Jag tappade min blinkers, Tossen tappa sitt bakljus, PGM tappade sin regplåt och Felix hade en del skruvar som inte satt som dom skulle..:tungan

Känns nästan konstigt att säga men det var för varmt ute idag för att köra...
 
Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Ja, Felix maskin såg ut att röra på sig. Mötte honom(dig) vid ICA Bromma, när jag var på väg hem från Lidl :)
Vart var ni och körde? Blev det något stuntande, eller vart det för varmt för det?
 
Last edited:

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Z750
Ja, Felix maskin såg ut att röra på sig. Mötte honom(dig) vid ICA Bromma, på väg hem från Lidl :)
Vart var ni och körde? Blev det något stuntande, eller vart det för varmt för det?

Gottröra och Vaxholm sen avslutning vid Lunda. I Lunda körde vi ett par vänder men efter ett tag så var man helt slut pga. värmen
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top