Personligen skulle jag inte köpa en motard som gått mer än 700-1000 mil, blir svårt att sälja den senare för ett schysst pris plus att du säkert måste betala för en större service på motorn och resten av hojen! Kööp inte en budhoj dom e förmodligen jävligt slitna då det är företagets hoj och inte budpojkens personliga! Inte samma kärlek du vet...
Blir lite svårt att hitta en lågmilare för 40 tusen, möjligen en riktig racing motard som ktm 525an eller crf 450 o husa 650 och sånna hojjar...men dom passar nog bäst för bankörning o inte på gata då underhållning e större på dom motorerna. Sen att du är en blivande snut gör inte saken bättre! Motard = Busframkallande![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Min hoj är till salu, men ligger kanske inte just din prisklass...kolla in ktm smc 625an, en skön hoj med elstart och massa bekvämligheter! Väldigt sportig och snyggare jämfört me dom andra "större motard hojarna", typ yamaha och honda. Det finns många 06
r till billiga höstpriser 50 +..nya 690 modellen kommer väll gå ner i pris till nästa säsongen så den kan du alltid kika på!
Köra motard e typ de bästa som finns, lycka till me ditt framtida köp!
Blir lite svårt att hitta en lågmilare för 40 tusen, möjligen en riktig racing motard som ktm 525an eller crf 450 o husa 650 och sånna hojjar...men dom passar nog bäst för bankörning o inte på gata då underhållning e större på dom motorerna. Sen att du är en blivande snut gör inte saken bättre! Motard = Busframkallande
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Min hoj är till salu, men ligger kanske inte just din prisklass...kolla in ktm smc 625an, en skön hoj med elstart och massa bekvämligheter! Väldigt sportig och snyggare jämfört me dom andra "större motard hojarna", typ yamaha och honda. Det finns många 06
Köra motard e typ de bästa som finns, lycka till me ditt framtida köp!