yates skrev:Var i Helsingborg tillsammans med "Kilsen" o hämta hans KTM 660 -05 igår!
Så nu e vi en till
Se till o regga dig här nu din smygtittare!!!!!!
MANGAN skrev:ÅÅÅ .... ännu en me BUSS!!
yates skrev:Var i Helsingborg tillsammans med "Kilsen" o hämta hans KTM 660 -05 igår!
Så nu e vi en till
Se till o regga dig här nu din smygtittare!!!!!!
MANGAN skrev:ÅÅÅ .... ännu en me BUSS!!
kilzen skrev:japp nu är de löst.
Välkommen i gänget då. Se nu till o signa in dig i klubben också o beställe en ball tröja här:kilzen skrev:japp nu är de löst.
Wheeliedevil skrev:Välkommen i gänget då. Se nu till o signa in dig i klubben också o beställe en ball tröja här:
Wheeliedevil skrev:Välkommen i gänget då. Se nu till o signa in dig i klubben också o beställe en ball tröja här:
yates skrev:Hur går de med din fot Hocke??? Börjat jobba än ella?
Wheeliedevil skrev:Nej, det är trögläkt värre det här... Foten är fortfarande svullen. Ska röntgas igen den 26:e så får vi se vad dom säger då.
Man är ju inte heller farligt sugen på o köra hoj. Vilken kanonhöst det har varit/man har gått miste om.
Lita på det! Återkommer nästa sommar snabbare än någonsinyates skrev:Shit va surt!
Men du får väl sitta o torrgasa den nya moppen i garaget istället som tröst
Wheeliedevil skrev:Lita på det! Återkommer nästa sommar snabbare än någonsin
He he, ja dom heter visst det. Hur trivs du med den nya hojen jämfört med den gamla då? Längtar tills jag kan köra. Mer pulver o mindre viktyates skrev:De betvivlar jag inte en sekund. En annan får försöka hänga på så gott de går med sin "buss" som de tydligen heter nu förtiden
Wheeliedevil skrev:He he, ja dom heter visst det. Hur trivs du med den nya hojen jämfört med den gamla då? Längtar tills jag kan köra. Mer pulver o mindre vikt
MANGAN skrev:Hej Alla!!
Det va fan va dött det är i denna tråden nu för tiden.
Har kommit över ett gäng Helt nya Michelin motard slicks om någon är intereserad att handla.
skulle behöva veta innan söndag kväll isf annars lämnar jag tillbax däcken som jag inte själv ska ha dom har nämligen bara lånats av säljaren isyfe att kunna erbjuda er billiga däck.
Även michelin regndäck finns.
PRISER:
Fram 1500:- (i butik ca 2200
Bak 2000:- (i butik ca 3000
Mvh
Mangan
MILKY skrev:Hmm men du gav ju oss i klubben MKT lägre priser än så!!!????. Du sa 500:- för fram o 1000:- för bak. Hmm det var lågt tycker jag!..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|