Uppdaterad!!!!!!!!!!!!!!
South Coast Supermotards Klubbmedlemmar
LELLETRÄFFEN 2006
LÄNK Kneippbyn
LÄNK LELLES
Hej alla som annmält sig till mig angående Lelleträffen. Stugorna är nu bokade 2st villavagnar med 4 platser var från 11/6 till 18/6
OBS!!!! Mer platser kanske kan ordnas o det är någon mer som vill med men det bör jag få vetskap om snarast OBS!!!!
Angående pengar kommer det inte att bli som åren innan utan BETALNING SKER SÅ FORT SOM JAG HAR FÅTT ETT RIKTIGT PRIS PÅ HELA KALASET ELLER SENAST 1 MÅNAD EFTER DET.
UPPDATERINGAR:
16/11
- Har fått info och pris på stugorna idag 1962 sek/per skalle (obs!! enbart stugorna lellebiljetten tillkommer sen)
- Ny bild på området finns längst ner. Inringat med Blått bor vi(stuga 45 & 46) , inringat me ROSA bor GAY TOBBE o resten av RACKABAJS MC
- Anmälda:
*Mangan
*Mange
*Patrik
*Kilsen
*Braun
*Anna
*Näcken
*Johannes
VID FRÅGOR:
Mangan_pe@hotmail.com
-----------------------------------------------------------------------------------
PÅ TVÅ HJUL 2006 GÖTEBORG 27-29 JANUARI
LÄNK
Vi åker upp den 27:e på kvällen o är åter hemma den 29:e på kvällen
Det brukar bli en trevlig helg med mässa blandat med utgång i Göteborgs fina nattliv.
Bor gör vi på Hotell flora vid grönsaks torget
Pris
*på Hotellet Ca 500:- (klubb pris) per skalle för två nätter
*Blir vi mer änn tio st betalar vi 100:- i inträde på mässan annars 120:-
*Blir vi så många som tio har Mange lovat att ta en buss så vi slipper krångla med massa bilar. Givetvis mot en smärre summa soppa pengar
är ni sugna på detta så maila mej så fort som möjligt för bokning av hotell bör ske snarast
UPPDATERINGAR:
16/11
- Anmälda:
* Mangan
* Mange
* Patrik
* Braun
* Anna
* Billsson
* Johannes
22/11
- Anmälda:
* Mangan
* Mange
* Patrik
* Braun
* Anna
* Billsson
* Johannes
* Kilsen
ingen som vet minst 2st som vill följa med?
VID FRÅGOR:
Mangan_pe@hotmail.com
mvh mangan