Motarder i Karlshamn

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
Rebell80 skrev:
Jo det gjorde jag,,,,, men så är han bara 1,5 dm över marken med framhjulet. :lol

Ja, jag har även hört att han inte kan köra hoj alls och att just den wheelien på bilden var den längsta han har gjort :D
Ska du inte joina klubben South coast supermotards? PM:A Milky om du har intresse o skaffa dig en ball tröja. Det gäller Kilzen o EvoPutte med.
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Wheeliedevil skrev:
Ja, jag har även hört att han inte kan köra hoj alls och att just den wheelien på bilden var den längsta han har gjort :D

Du ser vem som kör på bilden va :7peta Har dansat lite till vintergudarna oxå,kan inte jag köra så ska ingen annan heller :gnissla

Rebell80:gott med ny hoj,rätt märke å allt,liiiiite bussaktig kanske :tungan
 

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
jonte76 skrev:
Du ser vem som kör på bilden va :7peta Har dansat lite till vintergudarna oxå,kan inte jag köra så ska ingen annan heller :gnissla

Rebell80:gott med ny hoj,rätt märke å allt,liiiiite bussaktig kanske :tungan
Ja, jag ser vem som leder på bilden och vem som sopade banan med er allihop där ute, boa ha ha ha!! :2cool :squid :blah :rock :7peta :arsele
Rätt märke, hur menar du då. Har inte du din motor, förlåt, hela din hoj i molekyler just nu?? :7peta
 
Last edited:

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Wheeliedevil skrev:
Ja, jag ser vem som leder på bilden och vem som sopade banan med er allihop där ute, boa ha ha ha!! :2cool :squid :blah :rock :7peta :arsele
Rätt märke, hur menar du då. Har inte du din motor, förlåt, hela din hoj i molekyler just nu?? :7peta

Vet inte hur många gånger du sopat banan,ser lite jobbigt ut :pannkyss Är ju isbjörnar å pingviner i garaget nu,svinkallt
 

Bifogat

  • Ojdå..1.JPG
    Ojdå..1.JPG
    59.9 KB · Visningar: 74

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
jonte76 skrev:
Vet inte hur många gånger du sopat banan,ser lite jobbigt ut :pannkyss Är ju isbjörnar å pingviner i garaget nu,svinkallt
Sådana nerlägg tar tid att lära sig bemästra. Inget man lär sig i en handvändning. Men, men, åker man aldrig nära gränsen så vet man inte var den finns :FU :p :blah :slicka :fakta
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Wheeliedevil skrev:
Men, men, åker man aldrig nära gränsen så vet man inte var den finns :FU :p :blah :slicka :fakta


Du menar så här


MANGAN
South Coast Supermotards #94
__________________
PSEPARTS MOTOCROSS TEAM

"Ramlar man inte så åker man för fegt" :confused: :hihi :rofl
 

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Olofström
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Kommer ner o hämtar en omgång däck idag Hocke. Plingar dig innan.... Ska bara sova ett par timmar innan :rolleyes:

BTW: Kilzen har redan köpt tröja :tungan
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Små dimensions

Nu sitter man med en flaska vin o börjar känna sig lite go i bollen. Snart ska man in i sovrummet o göka men först vill jag berätta att Jonte sa att Mangan hade liten penis o att det var därför han var o tränade hela tiden!. :lol :rofl
 
Last edited:

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
MILKY skrev:
Nu sitter man med en flaska vin o börjar känna sig lite go i bollen. Snart ska man in i sovrummet o göka men först vill jag berätta att Jonte sa att Mangan hade liten penis o att det var därför han var o tränade hela tiden!. :lol :rofl

Med Jonte :va :rofl :rofl :hihi
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:

Hmm näää det får bakhulsmannendjävulen göra istället!!!!. Måste säga att jag blev RUSKIGT avtänd på Jontes senaste OMELETT, smakade katastrof o såg ut som en Delad KTM motor!!!!..

:D :banana

Satan nu börjar man bli dragen o så ska man upp om knappt sinko timmar!!!! Hmm undar hur fan man pallar asså!. Men nu har jag ialf GÖKAT frugan! :tummenupp

MANGAN skrev:

Nu ska man bara tvätta los snorros o gå o duna!!!!
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
MILKY skrev:
Hmm näää det får bakhulsmannendjävulen göra istället!!!!. Måste säga att jag blev RUSKIGT avtänd på Jontes senaste OMELETT, smakade katastrof o såg ut som en Delad KTM motor!!!!..

:D :banana

Satan nu börjar man bli dragen o så ska man upp om knappt sinko timmar!!!! Hmm undar hur fan man pallar asså!. Men nu har jag ialf GÖKAT frugan! :tummenupp



Nu ska man bara tvätta los snorros o gå o duna!!!!

:D :hihi :rofl Hon blir helt galen av att jag sitter här o bökar 12.00 o snackar skit! :lol :hihi :rofl :fyllisar :tungan :yoparty
 

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
MILKY skrev:
Hmm näää det får bakhulsmannendjävulen göra istället!!!!.
Nästa gång Helena bjuder på fika ska jag berätta vad du skriver här inne.. Sen får vi se hur mycket :tuttar du får.
:rolleyes: :D :skrattaåt

Hmm.. Man skulle kanske byta ut "Bor: Karlshamn" mot "Bor: HUS" :D :hihi :rofl :rofl :rofl :lol
 
Last edited:

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
MILKY skrev:
Bla,bla,bla...massa löjligt fyllesnack efter druckit fjollvin med hon som håller i piskan

Helvete,ditt snack blir ju f-n ÄNNU värre när du druckit lite :rolleyes: Nog för att det är jobbigt att lyssna när du är nykter men nu är det värre....
Jag startade denna klubben hit å jag startade denna dit å så är jag egenföretagare också :tjänarmycketflissmiley
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
visst
 

Bifogat

  • Happy New Year.jpg
    Happy New Year.jpg
    126.6 KB · Visningar: 85

RoCKarn

Mot nya Mål 2007....
Gick med
4 Oct 2005
Ort
Sollentuna
Hoj
Honda Fireblade-02 med Yoshi
MILKY skrev:
:D :hihi :rofl Hon blir helt galen av att jag sitter här o bökar 12.00 o snackar skit! :lol :hihi :rofl :fyllisar :tungan :yoparty

Men Sluta jiddra ytrost nu din fruktskål !!! Som alltid när det gäller habibi alias milky så är det mkt snack och liten v.....

Say no more !

/The King from Sollentuna
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
RoCKarn skrev:
Men Sluta jiddra ytrost nu din fruktskål !!! Som alltid när det gäller habibi alias milky så är det mkt snack och liten v.....

Say no more !

/The King from Sollentuna

Att du inte tar o tourar ner till frankrike elr nått med din VFR!! :D :rofl

Pratade med Steel alias Mammutmannen idag, han skulle ner till USA i två V med tjejen !. Fan han lär ju vara god för ett par mills asså.. :huvet :huvet

Cash is King!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top