Åfan jag ocksåHenRRik skrev:Jag är kung!!!
Billson skrev:Åfan jag också
MILKY skrev:Att du inte tar o tourar ner till frankrike elr nått med din VFR!!
jonte76 skrev:Eller kan ni ju ta din buss ner
MANGAN skrev:Och jag är kung över Milky
Alternativ 1 ser riktigt bra ut HockeWheeliedevil skrev:Sitter o lurar lite på våren och kommande dagar på Kölö. Tänkte det kunde vara kul att dra igång lite förslag på banor. Så sätt igång o brainstoorma nu o lägg ut era förslag så skriver vi bara ut alla till våren o testar dom i real life.
Vi skulle kanske förresten även försöka ta ett snack med någon cheif ute på Kölöverket och göra någon deal med dom ang vår körning på deras plan, typ att vi håller rent där ute o så så det inte blir som med pocketbikekillarna som just passerat Mcdriven och sen dumpar påsarna där ute, för sånt uppskattas inte!!
Sätt nu igång o rita, era sviskon!!
Billson skrev:Alternativ 1 ser riktigt bra ut Hocke
Men en snodd avatar till..........nu får du väl ändå ge dig eller längtar du så mycket efter Yamman
Racehouse versionen ser grym ut blir till att testa flera olika banor i sommar och det kommer inte ALLS att bli tråkigt. JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!Wheeliedevil skrev:Här kommer tre förslag till...
Billson, kika lite närmre på 5:an (den i mitten). Känns den igen. På den sträckan borde du sopa mattan med oss allihop, din smygtränare
Sätt igång o fantisera ihop lite banor själv, vetja!Billson skrev:Racehouse versionen ser grym ut blir till att testa flera olika banor i sommar och det kommer inte ALLS att bli tråkigt. JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!
Billson skrev:Här kommer en bana
Kom igen o brainstorma nu, Jolanta! (Dialekt: Göran i svenska Kändisresor)yates skrev:Ser bra ut inför sommaren detta. Flera vettiga förslag redan!!!! Fan kan de aldrig bli vår
ASGAAAAAAARVV!!!Billson skrev:Kom igen nu alla med 640, 660, XR och 625 och andra bussar nu kan ni också köra tappa inte suget nu upp med hakorna
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|