Motarder i Karlshamn

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
HenRRik skrev:
Jag har hört att du har en Flickhoj Bill, Dvs under 600cc!!

Stämmer detta?

Ehum.. Vi får väl se vilka som har flickhojar i sommar :7peta
Uråsa, Race-house och Kölö inte Dragracing eller E22:an, boys! Detta är motarder inte sporthojar, annars kunde jag behållt turbo-bladen..

Last edited:

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Wheeliedevil skrev:
Ehum.. Vi får väl se vilka som har flickhojar i sommar :7peta
Uråsa, Race-house och Kölö inte Dragracing eller E22:an, boys! Detta är motarder inte sporthojar, annars kunde jag behållt turbo-bladen..
:klappar :öga :2cool

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
för 457321:e gången bekräftar jag att jag inte köpt min hoj i tron att det är en smäcker race cykel och kommer inte försöka använda den så heller. Bus, trix, lek o avkoppling är melodin. Och framför allt driftsäkerhet. Det må vara en buss i jämförelse men det är så jag vill ha det!!

Allt under 650cc är ändå flickhojjar!! Ha!

Billson

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
HenRRik skrev:
för 457321:e gången bekräftar jag att jag inte köpt min hoj i tron att det är en smäcker race cykel och kommer inte försöka använda den så heller. Bus, trix, lek o avkoppling är melodin. Och framför allt driftsäkerhet. Det må vara en buss i jämförelse men det är så jag vill ha det!!

We like you just the way you are :pannkyss

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
HenRRik skrev:

Men den måste ändå gå fortare än nicklas xr ...annars måste du ju trimma eller vise versa :va :va :va

tilllägg: ja tror nog också ja skulle behållt sporcyckeln :rolleyes: . Hocke!! ska vi köra ikapp rakt fram o se vem som vinner?? :rolleyes: :hihi

Last edited:

"NÄCKEN"

Häradsbetäckare...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld såld såld
MANGAN skrev:
Men den måste ändå gå fortare än nicklas xr ...annars måste du ju trimma eller vise versa :va :va :va

Måste den? Ja det kanske den måste? Säger ni så så måste den ju det..? Jag ska genast beställa ett kit!!

//Braun

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
OBS!! ÄNDRAT OBS!!

PÅ TVÅ HJUL 2006 GÖTEBORG 27-29 JANUARI

LÄNK

OBS!! Mange har blivit bättre i ryggen så han kör buss upp samling kl 17.00 vid Affären Affären OBS!!
Kommer hem 29:e på kvällen ca kl22 tiden

Bor På hotell flora vid grönsakstorget
Åker gör vi med BUSSCHAUFFÖRENS svart taxi AB

TOTAL PRIS: 750 SEK
BETALNING SKER SENAST 26/3
På South Coast Supermotards Konto Nr:
8153-9 042473512
Märk med: LELLE och Namn

Har jag glömt någon??

• Anmälda:
    * Mangan BOKAD
    * Mange BOKAD
    * Patrik BOKAD
    * Murar mange BOKAD
    * Anna BOKAD
    * Billsson BOKAD
    * Johannes BOKAD
    * Kilsen BOKAD
(Braun & Naken ska ju inte med dom ska ju ha de såååå kul på sin vvs mässa me jobbet i stockholm :rofl )
Har jag glömt någon??

Mangan_pe@hotmail.com

mvh Mangan

Last edited:

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
NÄCKEN skrev:
Måste den? Ja det kanske den måste? Säger ni så så måste den ju det..? Jag ska genast beställa ett kit!!

//Braun
Jobbigt att logga ut från Näcken o in på sig själv?? :va
Du o Näcken kan ju sambeställa till era Dragracers.. :arsele :tungan

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
MANGAN skrev:
tilllägg: ja tror nog också ja skulle behållt sporcyckeln :rolleyes: . Hocke!! ska vi köra ikapp rakt fram o se vem som vinner?? :rolleyes: :hihi

Nu e du ute på väldigt hal is ponken!!!! :fatta!

Minns väldigt väl en mkt hårig snubbe som tracka mig på mc-mässan för att jag stod o kollade på ett par cross stövlar. Han menade att motarder va skit o crossar skulle köras i skogen eller på crossbanan.
De va ju bara fajjääärblaaajd som gällde o den skulle gå i minst 800km i timmen.
:2cool

Billson

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Jävlar vad nära det var att vår tråd försvan från första sidan i supermotard forumet :brinnerup !
Tur att jag lyfte den :banana :hihi

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:

Hmm kära Mangan som är tillsammans med Jenifer eller kanske inte eller bara ibland hmm eller det är vi alltid men inte nu, kanske imorgon eller inte ???? :3freak

Jag o Doktorn lirar i en helt egen klass!. Medans ni kör med en 2-liters flaska med olja o kolvkit o lite andra grejor så tar vi allt med ro o bara brummar på oavsett om vi har varit ute o kört ett par timmar eller inte!.

Som ngn annan sa, allt under 650cc är flickhojar!!!!!..

Last edited:

Billson

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
MILKY skrev:
Hmm kära Mangan som är tillsammans med Jenifer eller kanske inte eller bara ibland hmm jag kanske mer innan är nu...........

Jag o Doktorn lirar i en helt egen klass!. Medans ni kör med en 2-liters flaska med olja o kolvkit o lite andra grejor så tar vi allt med ro o bara brummar på oavsett om vi har varit ute o kört ett par timmar eller inte!.

Som ngn annan sa, allt under 650cc är flickhojar!!!!!..
Kul att se att det finns några i Karlshamn som lever kvar på 80-talet, du vet låt det gå något år till så börjar era hojar stiga i värde precis som andra veteranare :tummenupp

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
HenRRik skrev:
Jag har hört att du har en Flickhoj Bill, Dvs under 600cc!!

Stämmer detta?

Hmm intressant att du frågor HenRRIk för att jag har även hört att han har en väldigt liten mellan benen!

Undrar om han är sponsrad av tele2, Small Bills????? :lol :hihi :rofl

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Billson skrev:
Jävlar vad nära det var att vår tråd försvan från första sidan i supermotard forumet :brinnerup !
Tur att jag lyfte den :banana :hihi

Det är det enda vettiga du gjort :blah

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Wheeliedevil skrev:

Jag har inget mot "Retarder", men dragracing med dom kan ju inte vara kul :confused:

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Billson skrev:
När ska du göra något vettigt tex släpa hem ett stycke kött och avreagera dig på :tuttar :slicka

Vi har precis pratat om det idag o jag tror inte att det blir ngt faktiskt!. Lutar mest åt att kanske fixa lite omeletter elr så!

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Billson skrev:
När ska du göra något vettigt tex släpa hem ett stycke kött och avreagera dig på :tuttar :slicka

Jag gör aldrig nåt vettigt :3freak

MILKY skrev:
Vi har precis pratat om det idag o jag tror inte att det blir ngt faktiskt!. Lutar mest åt att kanske fixa lite omeletter elr så!

Å sen när började man lyssna på vad du har att säga.Du är ju :whip

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...