Motarder i Karlshamn

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
Billson skrev:
Du Åke jag ska äta mindre och springa mer jag lovar :wiggle
Är du inte snäll hädanefter så kanske jag lägger upp filmen från när du "körde" (ledde runt hojen) på racehouse. Du vet, då när du precis innan du skulle ge dig ut o köra, svalde ett jättelångt järnspett så du blev helt sittandes helt orörlig, spikrak på cykeln i alla lägen trots att hojen hade knappt styrfart. :rofl :lol :fatta! :7peta :slicka
Minns du, Mangan?? :skrattaåt :2cool

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Wheeliedevil skrev:
Är du inte snäll hädanefter så kanske jag lägger upp filmen från när du "körde" (ledde runt hojen) på racehouse. Du vet, då när du precis innan du skulle ge dig ut o köra, svalde ett jättelångt järnspett så du blev helt sittandes helt orörlig, spikrak på cykeln i alla lägen trots att hojen hade knappt styrfart. :rofl :lol :fatta! :7peta :slicka

:rofl :rofl :skrattaåt :hoppskrat :klappar

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Wheeliedevil skrev:
Är du inte snäll hädanefter så kanske jag lägger upp filmen från när du "körde" (ledde runt hojen) på racehouse. Du vet, då när du precis innan du skulle ge dig ut o köra, svalde ett jättelångt järnspett så du blev helt sittandes helt orörlig, spikrak på cykeln i alla lägen trots att hojen hade knappt styrfart. :rofl :lol :slicka

MANGAN skrev:
NEJ!Gör inte det snälla Åke :Bugar eller förresten det skiter jag i :D för jag har ändå kört hoj i vinter det har inte ni vurpkungar :FU

Billson

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Dessutom hur ska min hoj kunna gå fort när Mangan behöll hälften av den när han sålde den till mig :va

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jasså det är köra du kallade det... :hihi :hihi Hur som helst så har jag o Mangan inte haft så roligt sen Jesus var pöjk! :rofl :rofl
Inte heller någon risk att du skulle skada dig i dom farterna du kommer upp i... :lol :lol
Men den borde den ju gå ännu fortare om den bara väger hälften så mycket.. Eller :va :va
Man kan inte heller beskylla dig för att sno avatarer som jag har gjort. Du är ju med själv på varenda bild, Bert :D :D

Bifogat

• bert_sm.jpg
    bert_sm.jpg
    7.2 KB · Visningar: 38
Last edited:

Billson

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Wheeliedevil skrev:
Jasså det är köra du kallade det... :hihi :hihi Hur som helst så har jag o Mangan inte haft så roligt sen Jesus var pöjk! :rofl :rofl
Inte heller någon risk att du skulle skada dig i dom farterna du kommer upp i... :lol :lol
Men den borde den ju gå ännu fortare om den bara väger hälften så mycket.. Eller :va :va
Man kan inte heller beskylla dig för att sno avatarer som jag har gjort. Du är ju med själv på varenda bild, Bert :D :D
Bruden på min avatar släpper iaf till, finns ju på bildbevis så upp till bevis du också Åke :D

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Billson skrev:
Bruden på min avatar släpper iaf till, finns ju på bildbevis så upp till bevis du också Åke :D
Jag har ju LEVANDE bevis på att jag får komma till! Du var ju tvungen att photoshopa ditt "bevis"... :tuttar

Last edited:

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
MILKY skrev:
Hmm host harkl... Once upon a Time maybe!!!!! :hihi :rofl :lol :D :tungan :yoparty :arsele
Och DET kom från rätt :arsele Mr. Jagharintehaftsexsenetthalvårinnanvifickbarnochnuhardetsnartgåttetthalvårsendess
MILKY --->> :Bugar :tuttar <<---Helena, Vi andra --->>> :rofl

Håller med David. Tänk om ni slapptrottlar hade bränt hälften av energin på banan som ni gör här inne så hade ni till och med varit snabbare än Fjonte76.

Last edited:

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Wheeliedevil skrev:
Och DET kom från rätt :arsele Mr. Jagharintehaftsexsenetthalvårinnanvifickbarnochnuhardetsnartgåttetthalvårsendess

Hmm så vi vet alltså båda hur det är då :tummenupp

Det roliga är att det INTE kommer att bli bättre, men vi intalar oss det!!!!!!!!!!!!!! :huvet

Inte lustigt att det är otrohet runt hörnan :död

Billson

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Wheeliedevil skrev:
Och DET
Håller med David. Tänk om ni slapptrottlar hade bränt hälften av energin på banan som ni gör här inne så hade ni till och med varit snabbare än Fjonte76.
David äter ju bara kakor hela tiden ju hade han ätit hälften så många så hade hans husor gått dubbelt så fort (ihop monterade dvs) :rofl

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Köpte ett par SIDI Flexforce idag. Tankarna om att inte kunna växla/bromsa med crosstövlar är som bortblåsta. Kan verkligen rekommendera. Nästan lika smidiga som mina race-stövlar. :banana

Bifogat

• mmflexfor-negr.jpg
    mmflexfor-negr.jpg
    48.3 KB · Visningar: 42

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Wheeliedevil skrev:
Köpte ett par SIDI Flexforce idag. Tankarna om att inte kunna växla/bromsa med crosstövlar är som bortblåsta. Kan verkligen rekommendera. Nästan lika smidiga som mina race-stövlar. :banana

Vad gick de kalaset på och går de att kompletera med "slitskenor" på fotens utsida???

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Wheeliedevil skrev:
Nästan lika smidiga som mina race-stövlar. :banana

Då j-lar är dom smidiga! Dina racepjucks från -92 är väl att jämföra med ett par kanintofflor i stabilitet och support!

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
yates skrev:
Vad gick de kalaset på och går de att kompletera med "slitskenor" på fotens utsida???
Ja, det ska finnas till. Funderar dock på att göra något eget i rostfritt som håller för lite våldande. Kostar 3295:-

Dr. Braun. Beträffande kanintofflor och stabilitet så är väl det jämförbart med din hjärna. :fatta! Ni bussåkare har väl för den delen aldrig hört ordet "smidigt" innan, eller så får ni utslag av det. :zpy :sjuk

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Tänkte kolla om det går att göra ett seriöst inlägg i denna tråden och kanske få några vettiga svar. :rolleyes:
Jag och Billson diskuterade att ta kontakt med en person på Kölöverket som vi kunde prata med och lägga fram förslaget att vi skulle få vara där ute och köra även iår. Vi har ju bara tagit detta för givet och nästan blivit bortkörda pga att andra beter sig illa där ute. Vi vill därför lägga fram förslaget att vi får vara där och köra på eftermiddagar och kvällstid (Körskolorna är där på dagarna) mot att vi hjälper dom att få bort övrig busåkning samt hjälper till att hålla rent och snyggt där ute. Vi måste ge dom något tillbaka. Jag vet inte om körskolorna betalar för att få vara där ute. En annan bra åsikt att få vara där ute är kanske att få bort lite av buset från gatorna och i stan. Detta har iof inte dom så mycket ansvar för, mera kommunen. Men det kan ju vara ett bra argument om vi skulle gå ihop och försöka få en annan plätt att bygga bana på utav kommunen. Vi behöver ha ett namn på en kille inne på kölö som (ev) gett oss tillåtelse att vara där ifall det är så att det är privat bilister och övningskör där ute på kvällstid, sen kommer vi dit och börjar köra och dom ringer länsman. När sen länsman dyker upp, ger vi honom ett visitkort. Hej, ring o kolla. Vi får vara här.. Typ..
Fler Ideér?? Fler förslag?? Seriöst nu grabbar. Var ska vi köra om vi inte får vara där ute?

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Wheeliedevil skrev:
Tänkte kolla om det går att göra ett seriöst inlägg i denna tråden och kanske få några vettiga svar. :rolleyes:
Jag och Billson diskuterade att ta kontakt med en person på Kölöverket som vi kunde prata med och lägga fram förslaget att vi skulle få vara där ute och köra även iår. Vi har ju bara tagit detta för givet och nästan blivit bortkörda pga att andra beter sig illa där ute. Vi vill därför lägga fram förslaget att vi får vara där och köra på eftermiddagar och kvällstid (Körskolorna är där på dagarna) mot att vi hjälper dom att få bort övrig busåkning samt hjälper till att hålla rent och snyggt där ute. Vi måste ge dom något tillbaka. Jag vet inte om körskolorna betalar för att få vara där ute. En annan bra åsikt att få vara där ute är kanske att få bort lite av buset från gatorna och i stan. Detta har iof inte dom så mycket ansvar för, mera kommunen. Men det kan ju vara ett bra argument om vi skulle gå ihop och försöka få en annan plätt att bygga bana på utav kommunen. Vi behöver ha ett namn på en kille inne på kölö som (ev) gett oss tillåtelse att vara där ifall det är så att det är privat bilister och övningskör där ute på kvällstid, sen kommer vi dit och börjar köra och dom ringer länsman. När sen länsman dyker upp, ger vi honom ett visitkort. Hej, ring o kolla. Vi får vara här.. Typ..
Fler Ideér?? Fler förslag?? Seriöst nu grabbar. Var ska vi köra om vi inte får vara där ute?

....OCH!!! så säger länsman det ger ja blanka fan i o sätter dit er för buskörning o ev han som lovat er att köra där, för det är inget inhägnat, godkännt o avlyst område

...OCH vips har vi ingen stans att köra för då kommer polisen bevaka stället mer

(seriöst svar vet jag inte.. MEN så e den bistra verkligheten)

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Jag skulle tro att det är som så här: Vi kan kolla med kraftverket, MEN! jag tror inte dom kan ge oss ett tillstånd att vara där och härja fritt, pga att det finns alldeles för mkt regler om sådana saker. En sak om det hade varit ett inhängnat område, då är regerna lite friare. Ska dom ge oss tillåtelse på "papper" så är det en rättså tung byrokrati som skall gås igenom så är det iallafall med banor för bilar. Lagar och paragrafer finns det gott om. Men däremot kan vi säkert snacka med dom och få ett grönt ljus av dom, så dom inte ringer snuten så fort vi kommer dit.. Enda nackdelen är om nån annan ställer till jävelskap, då kan vi nog lätt få skiten.??

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln