Lundgren skrev:2511599Tja mt60 eller om det var mt65 ostar 2000kr däcket
har mt60 på moppen, tycker dom ser halvmotardiga ut
men nån som vet skilladen mellan mt60 och mt60r?
Lundgren skrev:2511599Tja mt60 eller om det var mt65 ostar 2000kr däcket
Gondala skrev:2511238jag hade varit rädd för om de skulle hålla eller inte
köp dom från chracing moppen för dom ska vara snäppet bättre i helhet är ju samma chassi som 125an så fälgarna borde vara det medLjunghusen skrev:2513588Det hade inte jag ... De är inte dåligt konstruerade fälgar på moppar
brandes skrev:2513263förstår mig inte på dig riktigt är du crasy eller varför fan sk du riskera livet bara för att spara lite pengar!!!!!. Köp moppe däck och låt dem gå sönder i 150 sen kanske du ångrar dig att du spara de hunra lapparna.
köp riktiga däck för fan!
Du ett tips köp inte en crm eller dt du kommer gråta blod över hur mkt sämmre chassit är.H3dlund skrev:2513615MT75 däcken som sitter på moppen på bilden är inte några s.k "moppedäck". Dom är faktiskt godkända att ha på 125r, då dom är gjorda för att sitta på en 125:a.
Och fälgarna håller utan problem, dagens motard mopeder är nästan värre chassimässigt än en del lättviktare. (Derbi's DRD SM iaf..)
Ignition skrev:2511474varför skulle jag slipa?
varför lämna in, jag tycker att prulles alternativ låter bättre
eller åtminstone billigare
sen måste man ju hitta hitta fälgbanor, ekrar med rätt längd (eller fixar man längden själv, är inte så inne på ekrar och fälgar osv), pengar
Mxburn skrev:2520147Hur mycket fick du ge för dom om man får fråga???
Vad är det för dimensioner? Är det bra dimensioner kan du sälja dem till migtdr_:) skrev:2520126jag har köpt fälgar till moppe nu, så jag får se vad jag ska göra med dom
Lundgren skrev:2520342Vad är det för dimensioner? Är det bra dimensioner kan du sälja dem till mig
tdr_:) skrev:2520126jag har köpt fälgar till moppe nu, så jag får se vad jag ska göra med dom
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|