Mini SV ?
Ny medlem
Hur kör ni egentligt..galningar!
jaaa ! hur kör ni egenligen....
typiskt moppe betende... när får man vara med på film nästa år då???
Hur kör ni egentligt..galningar!
Du kan ju börja med att klara av en hel tävling utan att vurpa! Hahaha... Du är en krashkåpstillverkares bästa dröm!
åh mi godd!! Var tvungen att re-posta då "hela" filmen kommit upp i två halvor på youtube, dessvärre. Dock grinar jag inte för det utan stormtrivs framför datorn när jag glor igenom filmen gång på gång.
Det jag saknar.....!! Det är motorljudet, har för mig att du sa att ljudet knasade men fan, jag tyckte det var mer än väl på småklippen, ger mer feeling också så en hel film som är nedladdningsbar med motorljud och fortfarande musiken i bakgrunden skulle vara GULD värd.
Tack igen!
Är det bara jag som är grinig eller så är ni andra så lättroade med detta är så dålig underhållning, lär er från denna gör om gör rätt nästa år.
http://www.dailymotion.com/playlist/x7nqy_jpsv14_motos/video/x3s04q_1007-montee-ospedale_auto
Vi måste ha högre mål än så grappar...
Vadå nästa år, vi kör motard! Vi ska köra hela hösten...
Skaffa motard och häng med ut och kör istället för att gnälla!
Nån som känner igen låten som börjar vid ca 03:30 ?
Är det bara jag som är grinig eller så är ni andra så lättroade med detta är så dålig underhållning, lär er från denna gör om gör rätt nästa år.
http://www.dailymotion.com/playlist/x7nqy_jpsv14_motos/video/x3s04q_1007-montee-ospedale_auto
Vi måste ha högre mål än så grappar...
Jag kan med köra upp och ner för trappor året runt (iaf ner), jag menar bara gör pappa stolt på nån bana eller spela in en film där du faktiskt lägger ner hojen så krävs det lite värme i den gråa, kalla och hårda massan som kallas asfalt.
Det är ingen här som behöver en fin sadel till en ktm 660?
Det va definitivt vi! Vi va ute och körde en hel del då...
Bitter-Britta!
Som sagt, DET KOMMER!! Jag har haft kameran i en månad!... Det kommer köras en hel del bana också om du bara kan lugna dig din GIRIga jävel...
Och det finns ju massor med bankörningsfilmer på nätet... Men det finns få gatfilmer med motarder... Iallafall bra filmer... Och vår första va inte bra, det håller jag med om men som sagt, det va ju första körningen med kameran!
Nej, tyvärr! Sålde min 660 i våras... Den är för tung!
hahahah..faan det e ju drag i motardgänget till skillnad från sporthojs folket i stan..
kanske skulle skaffa en och haka på..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |