Motardfilmer från Västerås...

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
åh mi godd!! Var tvungen att re-posta då "hela" filmen kommit upp i två halvor på youtube, dessvärre. Dock grinar jag inte för det utan stormtrivs framför datorn när jag glor igenom filmen gång på gång.

Det jag saknar.....!! Det är motorljudet, har för mig att du sa att ljudet knasade men fan, jag tyckte det var mer än väl på småklippen, ger mer feeling också så en hel film som är nedladdningsbar med motorljud och fortfarande musiken i bakgrunden skulle vara GULD värd.

Tack igen!
 

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
åh mi godd!! Var tvungen att re-posta då "hela" filmen kommit upp i två halvor på youtube, dessvärre. Dock grinar jag inte för det utan stormtrivs framför datorn när jag glor igenom filmen gång på gång.

Det jag saknar.....!! Det är motorljudet, har för mig att du sa att ljudet knasade men fan, jag tyckte det var mer än väl på småklippen, ger mer feeling också så en hel film som är nedladdningsbar med motorljud och fortfarande musiken i bakgrunden skulle vara GULD värd.

Tack igen!

Jag håller på att fixa en lösning med ljudet. Det är vinden som gör att allt bara skiter sig. Den här filmen slängde jag ihop på mindre än en timme. Jag har inte lagt ner nån energi för att få den riktigt bra.

Det här var ett test för att kika hur vi skulle sätta kameran, hur kvaliteten blev osv... Vi har väl kört en 5 ggr till efter detta så nu har jag snart ordentligt material för att dra ihop en hel, bättre rulle! Och hemsida är på väg upp också... Så då kan vi köra med bättre kvalitet. :tummenupp

Är det bara jag som är grinig eller så är ni andra så lättroade med detta är så dålig underhållning, lär er från denna gör om gör rätt nästa år.
http://www.dailymotion.com/playlist/x7nqy_jpsv14_motos/video/x3s04q_1007-montee-ospedale_auto

Vi måste ha högre mål än så grappar...

Vadå nästa år, vi kör motard! Vi ska köra hela hösten... :)

Skaffa motard och häng med ut och kör istället för att gnälla!
 
Last edited:

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Vadå nästa år, vi kör motard! Vi ska köra hela hösten... :)

Skaffa motard och häng med ut och kör istället för att gnälla!


Jag kan med köra upp och ner för trappor året runt (iaf ner), jag menar bara gör pappa stolt på nån bana eller spela in en film där du faktiskt lägger ner hojen så krävs det lite värme i den gråa, kalla och hårda massan som kallas asfalt.
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Inspirerande. Ni ser ut att ha grymt kul :). Önskar jag hade lite fler dårar här att åka med :)
 

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
Jag kan med köra upp och ner för trappor året runt (iaf ner), jag menar bara gör pappa stolt på nån bana eller spela in en film där du faktiskt lägger ner hojen så krävs det lite värme i den gråa, kalla och hårda massan som kallas asfalt.

Bitter-Britta!:FU

Som sagt, DET KOMMER!! Jag har haft kameran i en månad!... Det kommer köras en hel del bana också om du bara kan lugna dig din GIRIga jävel... :)

Och det finns ju massor med bankörningsfilmer på nätet... Men det finns få gatfilmer med motarder... Iallafall bra filmer... Och vår första va inte bra, det håller jag med om men som sagt, det va ju första körningen med kameran!

Det är ingen här som behöver en fin sadel till en ktm 660? :)

Nej, tyvärr! Sålde min 660 i våras... Den är för tung! ;)
 
Last edited:

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
suverän film.. ser fram mot hemsa + fler filmer!
ska man sälja lillhojjen å köpa motard istället....

att vara eller inte vara.. det är frågan.. :va
 
Last edited:

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
Bitter-Britta!:FU

Som sagt, DET KOMMER!! Jag har haft kameran i en månad!... Det kommer köras en hel del bana också om du bara kan lugna dig din GIRIga jävel... :)

Och det finns ju massor med bankörningsfilmer på nätet... Men det finns få gatfilmer med motarder... Iallafall bra filmer... Och vår första va inte bra, det håller jag med om men som sagt, det va ju första körningen med kameran!



Nej, tyvärr! Sålde min 660 i våras... Den är för tung! ;)


Då kan du ju montera kameran på mig när jag kör med banhojen..Jag LOVAR att inte krascha, har ju aldrigt kraschat förut så varför börja nu?:rolleyes:
 

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
Nej, nu tar jag och åker på bröllopsresa i USA i två veckor! :)
När jag kommer hem så ska jag redigera resten av materialet jag har liggandes. Och btw är en hemsida på gång för Superretards Västerås.

Då kommer alla filmer att läggas upp där!
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Finns det inte några poliser i Västerås?
Hehe, jag kommer gärna med er och kör någon gång! :D
 

duccen900ss

Sportscam.se 4 life!
Gick med
25 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 848, Ducati Multistrada & KTM 400EXC
Fan... Det här är ju så bra att man funderar på att sponsra ert olagliga betende med en "motorsportsmikrofon"! :tummenupp
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top