Motardfilmer från Västerås...

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
Ducati Monster SP -23
Jo håller med er lite, en del motarder i stan dock! jag åkte mkt tillsammans med andra sporthojsnissar i stan på slutet av sommaren. vi var runt 7-8 st ett tag, bara fartdårar, riktigt skoj!!! men jag hoppas att 2009 blir ett bättre år med hojliv ;) är ju mest drag på lördag kvällar om inte alla vet :tummenupp

jag hann ju med nån vända till sthlm också och åkte med några gangs och de var :tummenupp tar ju bara en 25 min från västerås :yoparty höhö

västerås hojliv behövs trimmas lite! :)

Sorry om de blev fel samtalsämne :tungan

Fet Grymma filmer! kul att se!!

Last edited:

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Supermoppe, du är sjuk! Sjuk I tell you!

Fast på ett bra sätt... :tummenupp

Jag vill också komma sådär högt, men nej, mentala spärrar gissar jag.
Hur ska man göra? :mad:
Hehe, "tack" ska du ha! :D

Bara nöta brakbroms som gäller, du borde ju inte ha nå mentala spärrar med tanke på dina brohopp. :skrämd

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Nå SWK...Nu borde dom där 2 veckorna gått för länge sen. Vill se mera :tungan

Shit, jag kom visst av mig!
Får fixa det snart... Men första ska vi ha vårt första barn nu om nån vecka.

Det sura är att jag har slarvat bort ett helt band med grymma bilder. Bland annat 2 krasher och mycket trappåkning. :huvet

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Last edited:

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
Så j*vla fet najsa filmer:tummenupp . Abstinensen inför sommaren börja komma igen

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
CBR650R -21
Ghahaha ;D

Offroad ftw <3

Sen när metal mulisha (red bull :)) rammar den oskyldige efter hoppet.

Till sist när ni wheelade förbi moppepojkarna som såg helt chockade ut eller nått :eek:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Nice dudes :tummenupp Till våren kommer det att komma mördarfilm från Rockholm också :)

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Nice dudes :tummenupp Till våren kommer det att komma mördarfilm från Rockholm också :)

Det ser vi fram emot! :)

Ghahaha ;D

Offroad ftw <3

Sen när metal mulisha (red bull :)) rammar den oskyldige efter hoppet.

Till sist när ni wheelade förbi moppepojkarna som såg helt chockade ut eller nått :eek:

Hahaha... Det är ganska kul när han rammar honom, för kolla ordentligt i bakgrunden ser man en annan som gör en stoppie och vurpar framlänges!
Och don där jävla moppefukkosen följde efter skitlänge men jag klippte bort det,,, :)

Last edited:

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Grymt rolig körning! Se upp när ni är så många bara, lätt att man eldar upp varandra så att misstag begås. Alltid lurigt att köra om nån på "fel sida" på bakhjulet, lätt hänt att den killen får för sig att lägga sig i vägrenen för att släppa förbi dom som kommer på slangen bakom....

Måste fan ta o få ordning på CRF:en så att den kan besiktas i vår, får sjuk abstinens av era filmer :tummenupp

KOTTENS

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
R1
Det ser vi fram emot! :)

Hahaha... Det är ganska kul när han rammar honom, för kolla ordentligt i bakgrunden ser man en annan som gör en stoppie och vurpar framlänges!
Och don där jävla moppefukkosen följde efter skitlänge men jag klippte bort det,,, :)

Fanns en kille som åkte runt jävligt mycket på en blå R1 i Västerås förut. Körde som en riktig galning.. Utländsk kille som va jävligt trevlig..
Kör han motard nuförtiden?

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Fanns en kille som åkte runt jävligt mycket på en blå R1 i Västerås förut. Körde som en riktig galning.. Utländsk kille som va jävligt trevlig..
Kör han motard nuförtiden?

Ja, jag vet vem du menar... Nej, han har lagt av. Han är nybliven tvillingfarsa!
Han heter Dregen här på SH.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Grymma filmer, det ser ut som att man får pallra sig över till V-ås i sommar då och sprätta lite gummi :tummenupp

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Finns dessa brohopp på film kanske? :)

Givetvis.

Finns lite filmer och bilder på min hemsida Klosterviken.com, som dock inte är uppdaterad på länge.

Edit: Grymma filmer fortsättningsvis alltså. :tummenupp
Måste dra med mig mitt gäng och komma till Västerås och köra med er någon gång i sommar. Nu är vi 3, men till sommaren är vi antagligen 5. :yoparty

Last edited:

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Givetvis.

Finns lite filmer och bilder på min hemsida Klosterviken.com, som dock inte är uppdaterad på länge.

Edit: Grymma filmer fortsättningsvis alltså. :tummenupp
Måste dra med mig mitt gäng och komma till Västerås och köra med er någon gång i sommar. Nu är vi 3, men till sommaren är vi antagligen 5. :yoparty

Jävlar vilka sjyssta bilder och filmer... Fan, jag vill också hoppa!! Ser för jävla roligt ut! Klart att ni ska komma över nåt i sommar. Och efter ha sett bilder från där ni håller hus så lär ju vi komma till er! :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024