motardtröja

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
okidoke

Edit: Nu finns där plats!
 
Last edited:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
blom skrev:
sytar fatist inte på husa.. men det står ju supermotard sweden :)

Jo, jag vet... Vet ju inte ens vad du kör för hoj ju... :confused:

Men det är inte lika stylisch bara... Men visst skulle iallafall jag gå med på blå/gult iallafall... :tummenupp
 

Morrre

- - -
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia Rs 125, 39cc mini-Motard
Om vi nu ska ha reda på vilka som ska ha tröjja eller inte borde vi kanske göra en ny tråd där alla skriver sina namn, sen kan vi ju skicka mer exakta namn och uppgifter via mail. Även hur vi ska betala för tröjjorna.. lämpligtvis till någons konto eller likande.

Tycker tröjjan är kanon nu :banana själva trycket verkar alla vara överens om iaf. Vi får väll rösta om färgen eller något, mig spelar det ingen roll iaf. :)
Mvh Morgan
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
jag ska kolla upp med PBR`S tryckeri men jag måste ha all info. det blir ju tex dyrare med tryck på bägge ärmarna osv.
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
blom skrev:
jag ska kolla upp med PBR`S tryckeri men jag måste ha all info. det blir ju tex dyrare med tryck på bägge ärmarna osv.


Superduper!

Kan ju skippa trycket på ena armen samt trycket på bröstet i värsta fall... Många verkar ju iallafall vilja ha nicknametrycket...


Då ligger allt i dina händer då, Blom... :tummenupp
 

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Olofström
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Spelar ingen roll för mig vilken färg de blir på trycket, men de gröna e supersnyggt ivf!
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Ok, kanske går att få tryckt i flera olika färgsättningar... Kanske kan lägga upp en poll mellan typ 5 olika färgsättningar i samband med "the final beställning" typ...
 

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
En lagom stor.
Inte för att klaga eller nått men jag tror att om trycket "supermotard sweden" står i vikingastil så syns det inte så bra om man kommer körande,syns ej bra vad det står överhuvudtaget egentligen.

Samma gäller armar,bröstet.

Föreslår textdesignen på inlägg: 111

Det är ju viktigt att det blir bra vi kan typ inte ändra oss mitt i tryckningen.
 

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Först; toppjobb Zana :tummenupp


Jösse skrev:
Inte för att klaga eller nått men jag tror att om trycket "supermotard sweden" står i vikingastil så syns det inte så bra om man kommer körande,syns ej bra vad det står överhuvudtaget egentligen.

Samma gäller armar,bröstet.

Föreslår textdesignen på inlägg: 111

Det är ju viktigt att det blir bra vi kan typ inte ändra oss mitt i tryckningen.
Tror nog jag håller med Jösse där; även fast fonten i #111 kanske är lite tristare så är den klart mer läsbar.

Sen gillar jag faktiskt färgsättningen i #112 bäst. Jag har lite svårt för neongrönt/gult som jag tycker dyker upp på alla möjliga platser i tid och otid (och som i min mening dessutom försämrar läsbarheten). Blå/gult som i #132 funkar iofs åxå för mig.

Vore kul om du blom kunde kolla om det går och vad det i så fall skulle kosta om man valde färgsättning själv (självklart från ett par tre förutbestämda kombinationer).

Zana skrev:
Kan ju skippa trycket på ena armen samt trycket på bröstet i värsta fall... Många verkar ju iallafall vilja ha nicknametrycket...
Håller nog på det förslaget oavsett om det blir billigare eller inte. Tycker det är nice med en renare look. Det är risk för att det blir plottrigt med för mycket text.

Håll uppe det goda arbetet Zana :)

.
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Tack! Kul att ni uppskattar det!

Men jag bytte fonten eftersom nån sa att den var för trist. Själv tycker jag att den första fonten funkar bäst, iom att vi åker hoj ska man kunna läsa texten ganska lätt. Kan byta tillbax sen...

Och färgsättningen i #112 är den gamla, fast inverterad bara. La upp den för att visa att det ganska lätt går att ändra utseende med olika färgsättningar. Men, det är mycket vitt i det trycket = lätt skitigt. Bästa vore om man kunde välja mellan kanske 4 olika färgsättningar...

Jo, det blev nog för mycket tryck på sista varianten. Högerarmen + ryggtavlan räcker ganska bra.


:tummenupp
 

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Zana skrev:
Själv tycker jag att den första fonten funkar bäst, iom att vi åker hoj ska man kunna läsa texten ganska lätt. Kan byta tillbax sen...
Då har du och jag i sann demokratisk :rolleyes: anda bestämt att så får det bli. :hihi


Zana skrev:
Men, det är mycket vitt i det trycket = lätt skitigt.
Tänkte inte på det :näsblod (som känd uppfinnare från Sundbyberg en gång uttryckte det).

Zana skrev:
Jo, det blev nog för mycket tryck på sista varianten. Högerarmen + ryggtavlan räcker ganska bra.
Och om igen så: har du och jag i sann demokratisk :rolleyes: anda bestämt att så får det bli. :hihi

.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
kan någon förslagsvis zana göra en poll om färgerna. i början av nästa vecka kommer jag att kolla priser mm
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
@Spider: Bra tycke där! :D

@Blom: Ok! Sätter mig ner ikväll och gör några olika layouter och färger, och slänger upp en poll samt ny intresseanmälan...

*Blå - Gul
*Grön - Gul
*Rosa - Vit (wheeliegirl) :hihi
*Orange

Fyll gärna på med fler färgkombinationer NI vill se/ha...

Over n out
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top