motardtröja

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Spider skrev:
Visst, visst. En liten detalj bara; hur stor är large ? Går den att dra utanpå stället om man har Dainese strl. 52 = är typ 181 lång ? Eller krävs det då en X-large ? Eller är även dessa storlekar numer/redan EU-anpassade (så en large i själva verket är en X-large) :confused:

blooooom; hjälp oss här nu rå.

.

Skulle tro att det är normala storlekar.. dvs inte så stor skillnad mellan Large & XLarge... Den ska ju inte vara för pösig, så den fångar vinden...

Kanske skulle skippat det i intresseanmälan... Hmmm. man kan ju aldrig veta rätt storlek ju... Hmmm...

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Zana skrev:
Skulle tro att det är normala storlekar.. dvs inte så stor skillnad mellan Large & XLarge... Den ska ju inte vara för pösig, så den fångar vinden...

Kanske skulle skippat det i intresseanmälan... Hmmm. man kan ju aldrig veta rätt storlek ju... Hmmm...
Jag vet bara att en Adidas large bli aningen kort i midjan och ärmarna medan en noname-med-reklamtryck-muta-från-leverantör large funkar galant, t.o.m. med lite marginal. Och det är ju precis som du säger, man vill ju inte ha den för stor men samtidigt skall den ju räcka till. Hårigt e´ ´re.

Kanske är läge, precis som du säger, att skippa storleken i detta läge om det är färgkombinationen som är det viktiga i pollen.

Eller var detta tänkt även som beställning ?

.

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
hellre köpa större än mindre.. tillochmed jag kan fan sy in en collegetröjja.. med lite mindre skavanker som ändå inte syns när man åker...

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
myspinnen skrev:
hellre köpa större än mindre.. tillochmed jag kan fan sy in en collegetröjja.. med lite mindre skavanker som ändå inte syns när man åker...

Man kan ju ungefär veta vilken strlk man har... Tex storvuxen = XL, vanlig = L, spinkig = M, tjej = S... Typ...

Koncentrationen ligger vid färgen, samt den nya listan som måste fyllas i av måååånga intresserade!!

Såååå, varför fyller ni inte i era namn för och klickar på pollen!!! :fatta!

:fyllisar

glib

Wannabe member...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 650 -04 *Såld*
Bara en tanke, kunde man kanske klämma in en liten svensk flagga på ärmen eller på ryggen så syns det tydligare att man e från Sverige o kör motard om man är utomlands med tröjan nån gång. Typ jag liknar den vid flaggorna rallybilarna har i rutan. Bara en tanke...

Vad säger folket?

SM-KRiPPA7

I feel orange
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04
1, Blom
2, KNOX
3, Mheel
4, henrikkrueger
5, MD
6, LaNgE
7, Grevnertz
8, yates
9, Bengtsson
10, Bula
11, CoRuS
12, McBudet (corus har bestämt det)
13, SuperKnutte (om den blir svart med vitt tryck)
14, rs #41 (om den e svart)
15, johanrehn (om den e vit med vitt tryck)
16, Nudelman (2st exemplar)
17,árcus
18, Lartes (om den blir svart med turkost tryck, och om det finns stora storlekar så den passar oss fullvuxna)
19, Hurtig (är med på både svarta och vita.)
20, Ex3mX
21, Jensan
22, Infinite
23, opium (hur ser trycket ut?, om det blir svart med vitt tryck)
24, RGV Nisse
25, Zana (Lite snyggare design är ett måste för mig...)
26, Drutten
27, Morrre
28,Ikon
29,ktmjacke
30,Bula
31, Wheeliegirl (om den blir rosa, tight och finns i stl small! )
32, LeZZe (XL)
33, Bange
34, D-Man
35, Basse
36, SM-KRiPPA7

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jepp, släpper allt... Orkar inte längre. Pärlor.......

glib

Wannabe member...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 650 -04 *Såld*
Zana skrev:
Till alla nationalistiska motardåkare: :tummenupp

Detta vart grymt tycker jag!

Och nej du ska inte släppa det! :Bugar Som sagt vitt funkar inte, blir skitigt direkt + att stoppien e mycket grymmaren än den dära wheelien tycker iallafall jag. :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
satans bananer vad ni lyckats bra bägge två :yoparty kan någon göra en poll om vilken som är finast

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Såg fucked ut tyckte jag... Men visst, håller med dig.. Ska ta bort flaggan oxå... Om man vill ha flagga på armen kan man fixa det själv... Finns fina såna i souvenirchopparna i gamla stan... Bara att sy fast för den som vill vara sådär lite xtra nationalistisk av sig... :D

Kommer en uppdaterad verre om 55sekunder... :)

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jag har fan kommit att tycka jävligt mycket om den "svenska" versionen... Kan helt klart tänka mig den färgkombinationen, blev snyggare med lite ljusare blått också......

Majoriteten verkar instämma, men roligast vore ändå om man fick precis den färgsammansättningen man själv trivs bäst med... Allt är upp till tryckeriet mao...

Nya verren ligger i poll-tråden. Lite fetare outlines också, ser bättre ut än innan... ;-D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln