Visst, visst. En liten detalj bara; hur stor är large ? Går den att dra utanpå stället om man har Dainese strl. 52 = är typ 181 lång ? Eller krävs det då en X-large ? Eller är även dessa storlekar numer/redan EU-anpassade (så en large i själva verket är en X-large)Zana skrev:
Spider skrev:Visst, visst. En liten detalj bara; hur stor är large ? Går den att dra utanpå stället om man har Dainese strl. 52 = är typ 181 lång ? Eller krävs det då en X-large ? Eller är även dessa storlekar numer/redan EU-anpassade (så en large i själva verket är en X-large)
blooooom; hjälp oss här nu rå.
.
Jag vet bara att en Adidas large bli aningen kort i midjan och ärmarna medan en noname-med-reklamtryck-muta-från-leverantör large funkar galant, t.o.m. med lite marginal. Och det är ju precis som du säger, man vill ju inte ha den för stor men samtidigt skall den ju räcka till. Hårigt e´ ´re.Zana skrev:Skulle tro att det är normala storlekar.. dvs inte så stor skillnad mellan Large & XLarge... Den ska ju inte vara för pösig, så den fångar vinden...
Kanske skulle skippat det i intresseanmälan... Hmmm. man kan ju aldrig veta rätt storlek ju... Hmmm...
myspinnen skrev:hellre köpa större än mindre.. tillochmed jag kan fan sy in en collegetröjja.. med lite mindre skavanker som ändå inte syns när man åker...
SM-KRiPPA7 skrev:Den vita va ju riktigt het
Zana skrev:Ska jag släppa allt, eller?
Zana skrev:Till alla nationalistiska motardåkare:
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|