RRbjorn
Medlem
Nu börjar det tydligen dra ihop sig inför näst sista Moto GP.
I förrgår hade jag en dröm - mardröm!
Hayden hade ledningen, tätt efter kom Rossi och en massa annan trafik in i andra böjen på Estoril (det var en höger?). Rossi satsade för att bromsa sig förbi Hayden in i böjen men fick en lowsider och gled av mot gräset. Hojen verkade ha pajat ganska mycket - han försökte inte ens springa dit för att resa den upp. Resterande fältet passerade medans Rossi gick mot sin kraschade hoj. Det var ett faktum - Hayden skulle ta hem totalsegern 2006!
- Fy fan! Kan inte vara sant!
Gick upp lite halvgroggy och surfade in på motogp.com för att bekräfta tragedin...
- 11 dagar kvar till race! Yes!
Skön känsla att se att det verkligen var en dröm
En o annan har antytt att kanske dags att gå till psyket efter detta - Äh, de vet inte vad de snackar om.
Ser fram mot att Rossi tar hem segern som vanligt!
Han har ju plockat hem seger opå denna bana sedan 2001. Förra året kom han bara 2 efter Barros!
http://www2.motogp.com/en/motogp/in...h=search&menu=archive§ion=gps&option=gpwc
Mina drömmar säger också:
1) Rossi
2) Sete
3) Melandri
I förrgår hade jag en dröm - mardröm!
Hayden hade ledningen, tätt efter kom Rossi och en massa annan trafik in i andra böjen på Estoril (det var en höger?). Rossi satsade för att bromsa sig förbi Hayden in i böjen men fick en lowsider och gled av mot gräset. Hojen verkade ha pajat ganska mycket - han försökte inte ens springa dit för att resa den upp. Resterande fältet passerade medans Rossi gick mot sin kraschade hoj. Det var ett faktum - Hayden skulle ta hem totalsegern 2006!
- Fy fan! Kan inte vara sant!
Gick upp lite halvgroggy och surfade in på motogp.com för att bekräfta tragedin...
- 11 dagar kvar till race! Yes!
Skön känsla att se att det verkligen var en dröm
En o annan har antytt att kanske dags att gå till psyket efter detta - Äh, de vet inte vad de snackar om.
Ser fram mot att Rossi tar hem segern som vanligt!
Han har ju plockat hem seger opå denna bana sedan 2001. Förra året kom han bara 2 efter Barros!
http://www2.motogp.com/en/motogp/in...h=search&menu=archive§ion=gps&option=gpwc
Mina drömmar säger också:
1) Rossi
2) Sete
3) Melandri
Last edited: