sandstream
Guest
Okej#space skrev:2515597Det var nytt för mig att det nu oxå är bekräftat som rubriken löd "confirmed".
Okej#space skrev:2515597Det var nytt för mig att det nu oxå är bekräftat som rubriken löd "confirmed".
Det där var väl ändå en lite orealistisk gissning...Mr. Dante skrev:2515638Min gissning blir:
Hayden
Pedrosa
Melandri
Stoner
Elias
Tamada
Roberts
Capirossi
McCoy
Rossi
Hopkins
Gibernau
Haha inte såå Honda fanatisk?
Fast vid tillfället hade han fortfarande möjlighet att bli världsmästare själv...sandstream skrev:2515566Jag tycker att det var principen som var viktig i det här fallet, inte hur det slutade.
Okej, han fick en vinst men i efterhand tror jag han ångrar sig.
Tror du skulle tänka lite annorlunda om det var ditt företag som satsat hundratals miljoner och om chansen fanns att ditt företag skulle få en världsmästare.Ravetrancer skrev:2517720teamorder vore en tråkig grej vare sig det hade gällt Yamaha, Honda eller annat stall tycker jag.
Bästa förare bör ju vinna och inte som dom håller på i F1.....
Ja men som tur är så är inte alla inom GP lika tråkiga som inom F1.sandstream skrev:2518665Tror du skulle tänka lite annorlunda om det var ditt företag som satsat hundratals miljoner och om chansen fanns att ditt företag skulle få en världsmästare.
Det blir omöjligt att ha ett eget förhållningssätt om man ska se allt ur motpartens perspektiv. Alla åskådare (vilket vi är) tycker såklart att det är stentrist om en teamägare bestämmer vilken förare som ska vinna och inte vinna. Skit samma vad de har investerat.sandstream skrev:2518665Tror du skulle tänka lite annorlunda om det var ditt företag som satsat hundratals miljoner och om chansen fanns att ditt företag skulle få en världsmästare.
Jag gillar inte heller teamorder men jag har full förståelse för att det används i vissa fall undet slutet av säsongen.Nyteknik skrev:2519647Det blir omöjligt att ha ett eget förhållningssätt om man ska se allt ur motpartens perspektiv. Alla åskådare (vilket vi är) tycker såklart att det är stentrist om en teamägare bestämmer vilken förare som ska vinna och inte vinna. Skit samma vad de har investerat.
Och hur bra det förbudet fungerar vet vi juRR ABBE skrev:2521183Team order är förbjudna i F1 men inte i Moto GP!
RRbjorn skrev:2507427I förrgår hade jag en dröm - mardröm!
Hayden hade ledningen, tätt efter kom Rossi och en massa annan trafik in i andra böjen på Estoril.......
Ser fram mot att Rossi tar hem segern som vanligt!
Samma här. Det finns ju rätt många andra nummer att välja på.Axxexs skrev:Har lite svårt att fatta att man kan ge ut samma nummer till 2 olika förare i en klass.
Se där en spännande vinkling av något vi inte redan visste.Madhonda skrev:2524045Hur som helst ser jag oxå fram emot en vinst för Rossi.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |