Absolut, men det är ingen ny hoj. Pirro har testat den sen Sepang.Fast det kan ju vara nog så viktiga ändringar...
P€RRA;5793791 skrev:Nej. De har dragit om avgassystemet för de två främre cylindrarna och flyttat fram punkten där bakdämparen fäster i ramen.
Länk: http://www.motomatters.com/news/2013/04/30/michele_pirro_to_give_ducati_s_laborator.html
Det var ju jävligt intressant. Rossi har alltså stått på pallen alla försök på Jerez så länge han har:FAKKING enda gången han inte kom på pallen när han körde en RIKTIG motorcykel (inte junk-Ducce) var 2006 när jag var där och han kraschade i första svängen på första varvet. ARSLE!
Vilken sorg att alla inte uppskattar den italienske mc-föraren Valentino Rossi lika mycket som du.P€RRA;5794500 skrev:Spelar ingen roll om Rossi vinner, då var det bara tur, dåligt väder, laktosintolerans eller något annat...
Från, citat "sopslut", till möjlig titelkandidat. Det svänger fortOm Rossi inte kommer MINST trea och slår sin teamkamrat är han ingen titelkandidat är min åsikt.
P€RRA;5794836 skrev:Från, citat "sopslut", till möjlig titelkandidat. Det svänger fort
Så antingen är man titelkandidat eller sopslut. Tufft läge.Fast i min värld är han sopslut om han inte är titelkandidat så på söndag vet vi om han är sopslut eller inte, helt enkelt.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|