Moto GP Jerez Gran Premio bwin De Spania

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
:lol Jag har visserligen ganska mycket överseende med merparten av dina inlägg med tanke på alla dumheter som du lyckas förmedla via tangentbordet, men när du (otroligt nog) försöker spela martyr får det faktiskt finnas gränser även för dig. Du har upprepade gånger, likt en papegoja, mässat om att Stoner minsann kommer att vara bortglömd om några år, och att hans titel på Ducati endast berodde på osannolik tur med omständigheter (Rossi hade givetvis vunnit 2007 om inte om varit, det vet ju alla).
Blir väldigt lustigt när det kommer från överstepapegojan själv. "Hayden 1, Biaggi 0" har du väl på kortkommando :hihi

Att Stoner kommer att vara bortglömd om x antal år av den stora massan är lika naturligt som att de glömmer Hayden, Biaggi, Melandri, Pedrosa, Roberts Jr, Criville mfl. Folk kommer alltid att minnas förare som Doohan, Rossi och Ago. Att du kallar det för att vara en "dagslända" får stå för dig, du har ju även problem med ordet fiaskos betydelse så jag är inte förvånad :lol

...jag tänker inte ens kommentera det igen.
Tack!

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
P€RRA;5803474 skrev:
Blir väldigt lustigt när det kommer från överstepapegojan själv. "Hayden 1, Biaggi 0" har du väl på kortkommando :hihi
Menar du verkligen att Valmers skriver positivt om Hayden lika ofta som du skriver negativt om Stoner?

[reality check]

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Menar du verkligen att Valmers skriver positivt om Hayden lika ofta som du skriver negativt om Stoner?[reality check]
Hört talas om presens och preteritum?
Vi pratar om dåtid, något som hände tidigare, inte nu.
[tillbaka till skolan]

Valmers skriver sällan positivt om något. För mig personifierar han bitterhet.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM