Haha, undrar hur många inläggskilometer du spenderat på att försöka övertyga folk att Stoner minsann bara var en dagsslända?
Vad gäller Rossi och hans fans är allt som vanligt. Don't mention the war.
Vet Ni grabbar, ett alternativ som kan fungera är att var och en av oss ägnar oss åt att förklara vad vi själva tror, tycker och anser om GP-cirkusen. Och låter de andra göra på samma sätt.
T ex låter vi Perra berätta om sin syn på Stoner, i stället för att påstå att han skrivit "dagsslända" om Stoner - en vinkling jag för övrigt inte känner igen. Utan att fråga Perra igen tycker jag mig uppfatta att han helt enkelt inte gillade Stoner, att denne däremot kanske är den största talang/naturbegåvning som GP-cirkusen skådat under många år har jag inte sett Perra invända mot. Men att en förare är en supertalang innebär ingen skyldighet för samtliga medlemmar på detta forum att dyrka denne.
På samma sätt tycker jag vi låter Rossi-, Hayden- och Elias-fansen tala för sin sak och sin vara. Och själva motiverar varför vi tycker att vår egen favorit är den mest sympatiske i startfältet.
Nu blev det Du som citerades, Valmers, det råkade bli så för att det var det senaste i tråden av generaliserande karaktär. Budskapet berör flera.
Bara en tanke...