Moto GP Jerez Gran Premio bwin De Spania

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det var det jävligaste jag har sett. Plötsligt försvann all sympati för Lorenzo och det förmanande pekfingret i luften framstår som löjeväckande.

A S G

Jajäääävlar, värderar du alla i din närhet baserat på vad de gjorde, och hur de agerade som tioåringar?

:rofl

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Känns som att du gör ditt bästa för att hacka på Rossi genom överdrifter och diverse "sanningar".
Haha, undrar hur många inläggskilometer du spenderat på att försöka övertyga folk att Stoner minsann bara var en dagsslända?

Vad gäller Rossi och hans fans är allt som vanligt. Don't mention the war.

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Kan vi inte bara komma överens om att Rossi är den absolut snabbaste/bäste/skönaste racern som någonsin haft ett skinnställ på sig? Så slipper vi allt tjafs i fortsättningen? Eftersom vi alla, innerst inne, har våra sympatier hos Honom, menar jag?

:fyllisar

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Kan vi inte bara komma överens om att Rossi är den absolut snabbaste/bäste/skönaste racern som någonsin haft ett skinnställ på sig? Så slipper vi allt tjafs i fortsättningen? Eftersom vi alla, innerst inne, har våra sympatier hos Honom, menar jag?

:fyllisar

Nepp men vi kan deala lite vi skriver VAR istället för ÄR :krama

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Haha, undrar hur många inläggskilometer du spenderat på att försöka övertyga folk att Stoner minsann bara var en dagsslända?

Vad gäller Rossi och hans fans är allt som vanligt. Don't mention the war.
Vet Ni grabbar, ett alternativ som kan fungera är att var och en av oss ägnar oss åt att förklara vad vi själva tror, tycker och anser om GP-cirkusen. Och låter de andra göra på samma sätt.

T ex låter vi Perra berätta om sin syn på Stoner, i stället för att påstå att han skrivit "dagsslända" om Stoner - en vinkling jag för övrigt inte känner igen. Utan att fråga Perra igen tycker jag mig uppfatta att han helt enkelt inte gillade Stoner, att denne däremot kanske är den största talang/naturbegåvning som GP-cirkusen skådat under många år har jag inte sett Perra invända mot. Men att en förare är en supertalang innebär ingen skyldighet för samtliga medlemmar på detta forum att dyrka denne.

På samma sätt tycker jag vi låter Rossi-, Hayden- och Elias-fansen tala för sin sak och sin vara. Och själva motiverar varför vi tycker att vår egen favorit är den mest sympatiske i startfältet.

Nu blev det Du som citerades, Valmers, det råkade bli så för att det var det senaste i tråden av generaliserande karaktär. Budskapet berör flera.

Bara en tanke... :)

Last edited:

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Vet Ni grabbar, ett alternativ som kan fungera är att var och en av oss ägnar oss åt att förklara vad vi själva tror, tycker och anser om GP-cirkusen. Och låter de andra göra på samma sätt + massa bra ord

Mycket bra Roffe, kunde inte sagt det bättre själv. :tummenupp

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
T ex låter vi Perra berätta om sin syn på Stoner, i stället för att påstå att han skrivit "dagsslända" om Stoner - en vinkling jag för övrigt inte känner igen. Utan att fråga Perra igen tycker jag mig uppfatta att han helt enkelt inte gillade Stoner, att denne däremot kanske är den största talang/naturbegåvning som GP-cirkusen skådat under många år har jag inte sett Perra invända mot. Men att en förare är en supertalang innebär ingen skyldighet för samtliga medlemmar på detta forum att dyrka denne.
Tack Roffe, du summerar det väldigt bra och det är skönt att se att det finns en eller flera som vet att jag inte enbart skrivit skit om Stoner. Jag har flera gånger uttryckt min beundran för honom på banan, likväl har jag dissat honom många gånger både på och utanför densamma :)
(Just nu saknar jag honom faktiskt. Hade gärna sett honom fajtas med Marquez)

Därför är det tråkigt när Valmers kommer med ännu en av sina osanningar och påstår att jag försökt övertyga folk om att Stoner skulle bli en dagslända. Trist argumentationsteknik :(

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Nepp men vi kan deala lite vi skriver VAR istället för ÄR :krama

Vä... Vaj... Vra... Nej tyvärr, har lite svårt för det där. Så länge vi pratar Rossi går "han är", "han ska" och "han kommer att" mycket lättare! :krama

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
P€RRA;5802030 skrev:
Därför är det tråkigt när Valmers kommer med ännu en av sina osanningar och påstår att jag försökt övertyga folk om att Stoner skulle bli en dagslända. Trist argumentationsteknik :(
Att du spelar den objektive och nyaserade skribenten som blir uppriktigt ledsen för att beskyllas för monomani är ofrivillig humor av stora mått.

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Hoj
Z1000, Laverda 1000 3C 120, Zündapp KS 70
Fast har inte Rossi sett sina bästa år passerat. Jag trodde han skulle prestera bättre men är inte förvånad heller.
Allting har ett slut och jag tror han själv inser detta.

Fast jag skulle inte förvåna mig om han blixtrar till och tar i lite extra inför något hemma GP.

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Vi ska inte glömma att 2008 startade Rossi inte mycket bättre än vad han gjort detta året. På vissa verkar det som att säsongen redan är slut, och vinnaren redan korad. Även Casy 2010 hade mindre poäng än Rossi (2013) efter 3 omgångar. Hade jag varit Er hade jag bettat hela min årslön på en säker vinnare.

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Vi ska inte glömma att 2008 startade Rossi inte mycket bättre än vad han gjort detta året.
Där har vi en likhet med 2008 som talar för att Rossi vinner 2013 års mästerskap. De Rossifans som tror på en upprepning av 2008 har mycket att se fram emot: Rossi tar tre raka segrar från och med söndagens race. Sedan ett uppehåll på fyra race som resulterar i tre pallplatser innan han tar fem raka segrar. På pallen i säsongens nio sista race.

Bittert för Lorenzo, Marquez och Pedrosa.

:tummenupp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
P€RRA;5802030 skrev:
:lol Jag har visserligen ganska mycket överseende med merparten av dina inlägg med tanke på alla dumheter som du lyckas förmedla via tangentbordet, men när du (otroligt nog) försöker spela martyr får det faktiskt finnas gränser även för dig.

Du har upprepade gånger, likt en papegoja, mässat om att Stoner minsann kommer att vara bortglömd om några år, och att hans titel på Ducati endast berodde på osannolik tur med omständigheter (Rossi hade givetvis vunnit 2007 om inte om varit, det vet ju alla).

Ljug ihop vad du vill om detta, jag tänker inte ens kommentera det igen.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag tycker vi drar ihop en debatt URL som vi filmar och lägger ut på YouTube. Tänk vad underhållande :)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC