det är ju inte för alla men jag tror att där finns en smula guzzi frälsning i många bara den får liten knuff
Va det inte att bmw är en moto guzzi med hängpattar
Köpte lite prylar på min lokala mc nasare idag, då stod det både en MV Agusta F3 och en Desmocedici RR i butiken... Desmon uppbringar ett ganska fett 'vill ha' begär Det är inte bra att ha ruskigt nära till Italia Bike Center
Om man ändå hade råd med sådana åk-dorn
nä jag är riktigt nöjd med Guzzin. kört 100mil nu sen jag köpte den och den har inte exploderat än Gled in på en avlägsen kiosk o grill ställe idag där det stod två HD och en ducati... När jag satt där och surplade i mig min cola och blickade ut över hojarna så slog det mig. om jag nu hade vänt på rollerna och köpt en hd, ducati, aprilia, bmw eller japanare och suttit där för att höra något udda motorljud närma sig och en rå moto guzzi hade rullat in så hade jag dött av ångerst när jag tänkt... Varför tänkte jag inte på moto guzzi!!!
hej, jag har kört Guzzi i ett antal år och kan bara säga grattis!
Du kommer att ha en charmig hoj som du inte tröttnar på och som är driftsäker rent mekaniskt. de fel som kan dyka upp på Guzzina är sällan mekaniska problem utan läckande hastighetsmätare/färddator, glappande el etc. Ha för vana att smörja nipplar mm årligen och var noga med servicarna så kommer du att ha den problemfri läääääänge.
Skall du ha hjälp eller delar (vad som helst) så SKALL du handla av Harald Cerone på http://amr-mcdelar.com/
Det han inte kan fixa det finns inte, dessutom är det till samma priser (som högst) som japsdelar
Lycka till!
På Guzziclubbens hemsida och framförallt deras forum så får man svar på ALLT man kan fundera på. http://guzziclub.nu/ Har man problem så finns alltid en frände i närheten som hjälper på något sätt. Det har jag aldrig stött på med andra märken (möjligtvis då Ducceklubben)
känner på mig att det kommer just vara elen jag isf får problem med.
ja jag har bläddrat igenom bruksmanuallen som jag måste säga va bland det mest kryptiska jag har läst. Mycket pga att de har verkligen våldat in 50/11 språk i en o samma manual. vart språk är ihop parat med ett annat på var sida och ja man kan ju lika väl gå och ta en alvedon innan man sätter sig ner och börja tolka den
Hur ofta ska ventiler justeras? har hittat en del intervaller men inte hittat vilken olja som ska användas. står bara att fråga den lokala moto guzzi återförsäljan
känner på mig att det kommer just vara elen jag isf får problem med.
ja jag har bläddrat igenom bruksmanuallen som jag måste säga va bland det mest kryptiska jag har läst. Mycket pga att de har verkligen våldat in 50/11 språk i en o samma manual. vart språk är ihop parat med ett annat på var sida och ja man kan ju lika väl gå och ta en alvedon innan man sätter sig ner och börja tolka den
Hur ofta ska ventiler justeras? har hittat en del intervaller men inte hittat vilken olja som ska användas. står bara att fråga den lokala moto guzzi återförsäljan
Z1000 var alldeles för mainstream för dig va?
Sjukt snygg hoj!
Tack You know me! haha ville ha något utanför japan och det blev helt plötsligt svårt att komma på vad. övervägde till och med HD men nä det är ju en övervarderad dussinhoj och de har bara två någerlunda intressanta modeler. provkörde en annan guzzi på hd i helsingborg och när man gick där så är alla modeller och årsmodeler sjukt lika varandra. konstigt att e kan komma undan med det :-S därimot kan en hd bli grymt fräsig om man gör om den som jörgen har gjort
Jo men för att få till en sån HD får man ju antingen betala ordentligt eller ha ett kunnande som jag absolut inte besitter.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|