Gött! Blir till att köpa en sådan kontroll dåX-Box 360 kontroll till pc ihop med vista är det enda som funkar i 07an iallafall + att det är en riktig bra handkontroll.
PS3 och full HDtv...mumma för ögonen!
ni som har testat till PS3an, funkar sixaxis kontrollen ? dvs att man inte styr med stickan utan lutar på kontrollen istället ?
Kan bara instämma. MEN Visas GP08 i 1080p eller 720p som de flesta PS3 spelen?
Har spelat lite mer nu och börjar få koll på hur mycket man kan gasa respektive broms vid nerlägg. Jag är ju ingen rejsputte direkt men jag stör mig på hur de designat det som att man svänger MER om man håller lite lätt broms genom tighta kurvor, typ hårnålar osv. Borde man inte svänga "mer" om man håller lite lätt gas och balanserat ut hojjen?
Har spelat lite mer nu och börjar få koll på hur mycket man kan gasa respektive broms vid nerlägg. Jag är ju ingen rejsputte direkt men jag stör mig på hur de designat det som att man svänger MER om man håller lite lätt broms genom tighta kurvor, typ hårnålar osv. Borde man inte svänga "mer" om man håller lite lätt gas och balanserat ut hojjen?
WHATTA!!! Ingen Co-Op eller Head2Head lokalt... fans skit, jag som är gräsänkling i helgen och bjudit över polarn och tänkte utmana honom på lite MotoGP. :sur
Kör Forza Motorsport 2 istället. Det är mer hojkänsla i det spelet - trots att det är bilar man kör - än vad det är i motogp/sbk-spelen.
ni som har testat till PS3an, funkar sixaxis kontrollen ? dvs att man inte styr med stickan utan lutar på kontrollen istället ?
Kör ni FM2 utan assists? Om inte - testa! Sjukt kul när man lär sig behärska de snabbare bilarna utan några som helst hjälpmedel.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |