MotoGP 08 (spelet)

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Jag är på.. Det är skoj! Jobbar iofs ikv och imorgon kväll men annars så!

Har vunnit 125, 250, och GP på easy nu så det är väl dags att trappa upp en svårighetsgrad! (givetvis på simulation-mode)

EDIT: tips, när jag började köra career valde jag 3 varv på varje bana, tyckte det räckte mer än väl. Ska man köra fler varv blir de bara tjatigt..

Jag kör 5 varv.. Så efter 4 "säsonger" så tycker jag att jag kan banorna ganska bra.. Men det är väl en smaksak. Om man bara precis vill vinna banan så räcker det med ett varv ju (på easy iaf)

Last edited:

svanberg00

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2007
Hoj
Söker!
Har 07an till 360 tycker det är grymt sköj men på kval går det knappt att få bättre tid än sista tid kör på "pro" är de så på 08an med ?

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Wow, låter as-ballt juh! Har bara kört MotoGP 3 till gamalt Xbox, och nu har jag varvat det 2 ggr, inte så kul i längden, så det får bli MotoGP 08! och Xbox kontroll till datorn :)

Vad kostar spelet?
Hur mycket har ni köpt (ni som har) Xbox 360 kontroll för, och isf vart?

Om jag får tag på spelet, så får ni passa er!!:D :yoparty

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Fick lånat en X-box handkontroll till PC av en polare igår. Jäklar vad mycket lättare det var att köra, till skillnad från tangenbord:yoparty Fast det var inte så roligt med Simulation-mode när man inte hade övat, så det fick bli Arcade-mode under kvällen. Nu vet jag vad jag ska köpa:tummenupp :handkontroll

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Är det ingen som vill köra på Xbox Live ? Bara kontakta mig på KarlBryngelsson på xbox live :) Men skynda er mitt guld konto tar slut om 5 dagar. Har inte mött nån svensk än :tuttar

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Är det ingen som vill köra på Xbox Live ? Bara kontakta mig på KarlBryngelsson på xbox live :) Men skynda er mitt guld konto tar slut om 5 dagar. Har inte mött nån svensk än :tuttar

Är bannad, men om någon vill prova köra via xbconnect så är jag på. :tummenupp Om det nu går att köra det över LAN eller system link, har inte provat

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Jag är absolut på att köra över Live, om någon eller några är på. Ni hittar mig som 'dlindblom'.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Hehe, snart får ni passa er, har laddat ner 40% av spelet!! Saknas bara en xbox kontroll, men det köper jag.

En fråga, kan man designa sin egen bike fortfarande?, eller kör man för ett team som finns?

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Gör ett litet trådlyft.

Har just köpt motogp 08 till xbox 360. När jag sedan startar en karriär, hur gör jag då för att spara karriären, hittar ingen specifik knapp till det. Och om dte nu sparats automatiskt, vart hittar jag det sparade spelet, letat som en galning, och tyckt på alla möjliga knappar, men inte hittat något.

Tack på förhand:tummenupp

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
köpte en PS3 kontroll till datorn ifrån Ebay, 1.99$ :)
funkar asbra :yoparty

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Lägg upp lite varvtider nu, självklart på simulation. Det andra är ju helt kasst komma in med full broms till apex för att gå vidare på full gas utan att tänka på att fjädringen eller dyl. Antar att alla sitter "inne" i hojen?

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Den vyn tycker jag är rätt kass, på grund av det alldeles för tonade kåpglaset. Hur tänkte dom där lixom?
Den vyn har varit kass sen MotoGp spelen kom från första början , men nu har dom gjort det bättre , fast den är ju inte bra fortfarande , men en förbättring.

dyos

Svenska vägar behöver fler kurvor
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
GSX-R 750 K2
Vad har ni för laddningstider?
Kör på PC, och där tar det en evighet innan banorna laddas in, uppåt 3 minuter.
Hårdvaran är det inget fel på, misstänker att det är ngt knas med kopian jag hittade på nätet...

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Vad har ni för laddningstider?
Kör på PC, och där tar det en evighet innan banorna laddas in, uppåt 3 minuter.
Hårdvaran är det inget fel på, misstänker att det är ngt knas med kopian jag hittade på nätet...

Patcha skiten till det nyaste?

mitt funkar kanon.. :tummenupp

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...