MotoGP 08 (spelet)

Brazze

Brazze
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce 1098s-08 , Husaberg 450-04
Jag har precis skaffat MotoGP 08 till min x-box360, samt x-box Live.

Så nu vill jag rejsa mot svenskar :)

Mvh

"Brazzeman"

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag ska oxå skaffa det, fast till PS3an då det är gratis nätverkande där... Xbox är irriterande att det kostar pengar för att ha skoj med vänner.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
laguna seca, advanced mode, automat, motogp klassen 1.17.519 på timetrial nån som slår det ? =) Jag körde med nicky hayden...

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Vad har ni för laddningstider?
Kör på PC, och där tar det en evighet innan banorna laddas in, uppåt 3 minuter.
Hårdvaran är det inget fel på, misstänker att det är ngt knas med kopian jag hittade på nätet...
Väldigt kort. Har en strippad version på 1,8 GB utan musik, filmer intron, tutorial etc. Står bara Capcom några ggr :) Har en Dell 9200 dubbelpropp 1,82 Ghz
Kör med en basic Logitech-handkontroll och det funkar ok.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Har du köpt ännu?
Ska vi rejsa lite snart Johnny!!!!!
Förlåt! Har inte det! Har köpt ny ljudanläggning istället :D Nu f-n har jag bas o bra kräm i högtalarna. :hihi

Ska jag åka och köpa det nu? Tid o spela ikväll kanske? Basen ur nya subben bör ju göra att motorljudet som på riktigt med MotoGP-maskiner verkligen skakar kroppen. :hihi

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Förlåt! Har inte det! Har köpt ny ljudanläggning istället :D Nu f-n har jag bas o bra kräm i högtalarna. :hihi

Ska jag åka och köpa det nu? Tid o spela ikväll kanske? Basen ur nya subben bör ju göra att motorljudet som på riktigt med MotoGP-maskiner verkligen skakar kroppen. :hihi

Kanske går att fixa ikväll.... :tummenupp

Rörmokaren kommer och ska dra nya rör till badrummet, vet inte hur lång tid det tar....

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kanske går att fixa ikväll.... :tummenupp

Rörmokaren kommer och ska dra nya rör till badrummet, vet inte hur lång tid det tar....
Jag kan komma förbi med stora släggan! Inga problem :D

Ska se om jag kan pallra iväg. Måste ju ut i trafiken IGEN då.. var ju nyss där uppe o lira runt. Dock sugen o spela. "Ensam hemma" doh...

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Jag kan komma förbi med stora släggan! Inga problem :D

Ska se om jag kan pallra iväg. Måste ju ut i trafiken IGEN då.. var ju nyss där uppe o lira runt. Dock sugen o spela. "Ensam hemma" doh...

Ha ha ha.... Vi tar det noh lugnt med släggan ett tag nu... Har ju precis hunnit få upp väggarna igen...

Se till att fixa spelet nu.... Om inte ikväll, så kommer vi hinna spela snart!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ha ha ha.... Vi tar det noh lugnt med släggan ett tag nu... Har ju precis hunnit få upp väggarna igen...

Se till att fixa spelet nu.... Om inte ikväll, så kommer vi hinna spela snart!
Ja eh, lampan gick sönder i taket i kontoret jag sitter i just. Så jag fick en ursäkt att åka iväg en sväng för att köpa en ny energilampa. Sitter nu en sådan där "miljöfarlig" 40W hederlig lampa.

Vad jag menar är, jag ska åka och köpa MotoGP 08 :)

Guran

Adrenalinbehov
Gick med
1 Mar 2005
Hoj
KTM 690 SMC -09
Suger ju fett att man måste ha ett konto som kostar till Xbox för att kunna gasa online.:huvet
Spelet är ju såå nice, vore kul att spöa lite SH:are på nätet:tungan

Last edited:

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Suger ju fett att man måste ha ett konto som kostar till Xbox för att kunna gasa online.:huvet
Spelet är ju såå nice, vore kul att spöa lite SH:are på nätet:tungan

Du ser Andreas.... Bara köpa PS3 nu, så kan vi rejsa lite...
Se så, handla nu! :tummenupp

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Ni som spelar med konsoll, är ljudet helt apkasst där oxå? Till pc så låter det som trimmade symaskiner..kasst sm fan. Men grymt bra spel iaf, man kan fan inte låta bli lyfta frammen :p

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Ni som spelar med konsoll, är ljudet helt apkasst där oxå? Till pc så låter det som trimmade symaskiner..kasst sm fan. Men grymt bra spel iaf, man kan fan inte låta bli lyfta frammen :p
Mitt ljud är kalas, spelar dock inte med dåliga datahögtalare men potential finns i ljudet.

Jocke-H

Skelettet!
Gick med
12 May 2007
Hoj
Yamaha XT660X supermoto
kör med 5.1 ljud på PS2 med en riktigt feeeet baslåda. Då får man riktigt känsla i ljudet. ljuvliga avgaspuffar vid motorbroms :D :yoparty
Kanon bra spel! :D

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
har typ ett av dom bättre ljudpaketen till dator..Alla spel jag spelat låter vansinnigt bra, men motoGP låter helt meningslöst! tappar hela känslan för spelet pga det.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...