Hayden till Ducati, Dovi till Repsol och Simoncelli till JIR Team Scot låter som en trolig lösning tycker jag.In med Simon i källaren i MotoGP!
Aspar har problem med att komma in i MotoGP's största klass. Så man jobbar med att få förlängt kontrakt med Alvaro Bautista för 250GP.
där.
Hayden till Ducati, Dovi till Repsol och Simoncelli till JIR Team Scot låter som en trolig lösning tycker jag.
På Kallios hemsida och i dagens tidning står det att han med 99% säkerhet flyttar upp till MotoGp 09,förhandlingar med Ducati,Kawasaki och Honda JiR nämns och ska enligt hemsidan bekräftas eventuellt i slutet av mån. Hoppas hoppas......
Hade vart grymt!På Kallios hemsida och i dagens tidning står det att han med 99% säkerhet flyttar upp till MotoGp 09,förhandlingar med Ducati,Kawasaki och Honda JiR nämns och ska enligt hemsidan bekräftas eventuellt i slutet av mån. Hoppas hoppas......
Elias verkar inte hålla med.Kommentatorerna på Eurosport 2 snackade något om att Tony Elias skulle vara klar för Yamaha/Santander teamet i WSBK 2009!
Jag sätter en hundring på att Hayden kör Ducce nästa år. Någon som vill sätta emot? (max en )
jag sätter en hundring på att pedrosa aldrig vinner motogp.. sätta emot?!
Elias verkar inte hålla med.
He also categorically denied all the rumours about him going to Superbike next year --'I haven't talked to anyone from Superbike.'
Sneaste nytt är rykten om Kawasaki.
Det första ryktet säger att Jorge "Aspar" Martinez har gjort en deal med Kawasaki om en tredje hoj för bautista.
Det anra ryktet säger att melandri ska vara klar för Kawasaki till 2009 och att det ska presenteras på Misano!
De Angelis ska vara nära ett nytt kontrakt med Gresini Honda och där väntar man på vad som händer med Spies som ju vill in och som Suzuki inte har signat. HRC ska vara intresserade av att sätta honom hos Gresini och American Honda ska ta hans lön som sägs vara två mijloner $. Suzuki väntas signa Vermeulen, som uppvaktas av Tardozzi och Ducati Corse för SBK....
RdP blev inte uppsagd, han skrev på för Cecchinello då han inte fick klara besked från Kawa.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |