Ricken
Gudomlig sporthojare
Bra, tack.På Valencia så var det bara 5-7 euro nånting. Kommer inte riktigt ihåg exakt. Men det var inte dyrt. Så gissar det inte är så dyrt där heller.
Bra, tack.På Valencia så var det bara 5-7 euro nånting. Kommer inte riktigt ihåg exakt. Men det var inte dyrt. Så gissar det inte är så dyrt där heller.
Nån som vet vad det kostar att gå på testen i malaysai?
Inträde altså.
Nicky Hayden byter till Dainese.
Varför skulle det spela roll? Det är snarare regel än undantag att teamkompisar kör med olika fabrikat på hjälm och skinnställ.att valentino redan kör i Dainese kanske ändå inte va helt oviktigt!!
Páginas Amarillas aspartam - Ducati. Hector Barbera (E)
Vad är det som blir tråkigt menar du?Bara 17st i motogp i år, lite tråkigt!
Bara 17st i motogp i år, lite tråkigt!
Årets inlägg redanStartnummer E 951?
Vad är det som blir tråkigt menar du?
Har tittat på ett gäng gamla race från slutet av 80-talet och början av 90-talet där förare varvas efter halva racet, en del blir till och med varvade två gånger.
Jag menar att fler förare per automatik inte är något positivt rent sportsligt. Det finns 5-6 st som kan vinna race, resten är utfyllnad och om de är 10 eller 20 st spelar mindre roll.Så du menar att det inte finns fler snabba förare som inte skulle klara sig från att bli varvade, nej det menar du inte, vad menar du?
Ja, de blir på sin höjd pausunderhållning för publiken som ser showen live. För de som följer via TV så syns de aldrig, möjligen om de crashar så klipper producenten in reprisen i efterhand.Jag menar att fler förare per automatik inte är något positivt rent sportsligt. Det finns 5-6 st som kan vinna race, resten är utfyllnad och om de är 10 eller 20 st spelar mindre roll.
Jag menar att fler förare per automatik inte är något positivt rent sportsligt. Det finns 5-6 st som kan vinna race, resten är utfyllnad och om de är 10 eller 20 st spelar mindre roll.
Jag menar att fler förare per automatik inte är något positivt rent sportsligt. Det finns 5-6 st som kan vinna race, resten är utfyllnad och om de är 10 eller 20 st spelar mindre roll.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|