Flera journalister har bekräftat att Rossi kopierat Haydens inställningar för att testa. Om det nu var det du frågade om förstås.Vad får dig att tro att det verkar så?
Flera journalister har bekräftat att Rossi kopierat Haydens inställningar för att testa. Om det nu var det du frågade om förstås.Vad får dig att tro att det verkar så?
Jag blev lite nyfiken i dag när du sa att Barbera sitter på samma hoj som Rossi och Hayden. Undersökte lite, inte för att knäppa dig på näsan utan för att få veta, och det verkar som att både Barbera och Abraham kör den version av GP12 som Rossi testade på Valencia i höstas. Eventuellt ska de få samma version av GP12 som fabriksteamet har till race 5.Stoner vs Barbera = Svin skoj! :-D Behövs mera sånt.. Vilka mer kan man förvänta sig ryka ihop?
Samma här men när hans försök att hitta draghjälp blir farliga då är det inte okej.Jag gillar Hector och vill han följa andra förare så är det helt ok för mig.
Vad jag förstår så har moto2 ingen elektronisk hjälp, typ tc. Prototypchassien och ca 130 hk.
Crt har prototypchassien , elektronisk hjälp, ca 200 hk +
Hur fanken kan Moto 2 vara snabbare än Crt moppar ?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |