Pedrosa kommer dominera även denna gång!
Hm! Du menar att Dani dominerade förra rejset?? Jag menar att Jlo inte var i närheten av att köra på hörntänderna när fimpen kom. Tvärtom såg det hela tiden väldigt "säkert" ut ifrån Jlo.
Pedrosa kommer dominera även denna gång!
Hm! Du menar att Dani dominerade förra rejset?? Jag menar att Jlo inte var i närheten av att köra på hörntänderna när fimpen kom. Tvärtom såg det hela tiden väldigt "säkert" ut ifrån Jlo.
Maverick Viñales har åkt hem, det tycker jag är roligt! Skit på sig teamet, skit på sig Honda, skit på sig alla!
ÅÅÅÅÅH fett sur hehe Snorvalpen fick väl antagligen lust att slänga bort sin karriär..
http://www.motogp.com/en/news/2012/Jove+discusses+Viales+split
Var väl han som totalt nonchade Fröken Hilton när hon sponsrade........kan tycka vad man vill om henne men hon var en betalande sponsor, fick känslan av en bortskämd valp då....
Ligger väl mer bakom än vad som sägs, hoppas det iaf. annars är det illa.....
Making the situation more difficult is the fact that Ricard Jove, Vinales' personal manager, is also the manager of the Avintia Blusens team, with Marca also reporting rumors that Vinales had not been informed of those offers before he signed the contract extension with Avintia Blusens.
Casey verkar ju vara tillbaka på riktigt.
Maverick måste ha klotat inne i skallen.
Nån behöver öppna en burk åt honom verkar det.
Yamaha har sagt att de har motor nr 6 som reserv och bör klara sig utan problem.Hur många helger/varv har Lorenzos motor rullat nu?
Kommer de försöka klara sig med de motorer de har, och riskera haveri, eller kommer de ta ut en ny motor och starta sist i något av de kommande racen?
Ja, han är ju så mycket bättre än alla de andra på att starta...Men det verkar ju räcka med led två för att Pedrosa ska ta starten.
Ja, han är ju så mycket bättre än alla de andra på att starta...
10
till
20
lättare?
Jag tror väldigt mycket har med hans vikt att göra. Annars är det ju samma sak som att säga att Rossi, Stoner, Lorenzo och de andra är rätt dåliga på att starta.Jag tror det behövs skills också. Han är inte startkung enbart på grund av sin vikt.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|