Zoidberg
*58*
...när man klarar hämta ett framhjulssläpp som senast, kör man alldeles för fegt!
P€RRA;5668192 skrev:When asked which turn he would like named after him, Lorenzo brought the house down with "the last turn at Catalunya"
Killen har humor
Det här allmänna pratet om Lorenzos fegkörning är rätt kul tycker jag, då det ger begreppet fegkörning en helt ny mening. Typ så här:
"Krossa alla förare utom en oavsett förhållanden och bana och utan att göra ett enda misstag. Detta mot förare som har allt att vinna, ingenting att förlora och ger precis allt för att glänsa i enstaka race. Dessa förare anses dessutom vara några av de allra bästa i hela världen."
Fegkörning!!!
...när man klarar hämta ett framhjulssläpp som senast, kör man alldeles för fegt!
P€RRA;5668192 skrev:When asked which turn he would like named after him, Lorenzo brought the house down with "the last turn at Catalunya"
Killen har humor
Det är just mot den bakgrunden som man kan fråga sig hur man vill att tävlingar ska avgöras.
Genom intensiv kamp ända in på mållinjen eller avslagen taktik körning.
Jlo anpassar sig bara till dom förutsättningarna som råder utan att ta några risker vilket är ganska naturligt nu när det i praktiken bara handlar om 2 stycken så gynnas fegkörnings konceptet bäst.
Slutrejsat för i år för Spies:
http://motomatters.com/news/2012/10/25/season_over_for_ben_spies_shoulder_surge.html
Vad säger Spies själv om sin skrattretande dåliga säsong? Ingen pallplats och tionde plats i sammandraget. Har någon förare i Yamahas fabriksteam någonsin levererat så lite under en säsong?Slutrejsat för i år för Spies:
http://motomatters.com/news/2012/10/25/season_over_for_ben_spies_shoulder_surge.html
Okej! Jag kopierade en tweet rakt av. Sorry!Fast han sa "not the last corner at Catalunya" och att han var tvungen att kolla på några repriser för att kunna välja en kurva.
Du har så rättDet första är ju roligast för publliken förstås. Men jag tror inte att han fegar så mycket, utan snarare är medveten om att han inte kan matcha Pedrosas pace just nu. Då vore det rätt puckat att köra över gränsen för att ändå försöka.
Sedan är det skillnad på fegkörning och taktikkörning. Den tidigare ligger det en nedlåtande värdering i, som jag inte känner är rättvist för en så grymt kunglig förare som Lorre. Men ett visst mått av taktik håller jag med om att Lorre använder. Med all rätt och heder, tycker jag.
Engine | Sessions | Races | Status | Total events | Events used |
#1 | 46 | 4 | Active | 15 | QAT, SPA, POR, FRA, CAT, GBR, NED, GER, ITA, USA, IND, CZE, ARA, JPN, MAL |
#2 | 47 | 3 | Active | 14 | QAT, SPA, POR, FRA, CAT, GBR, NED, GER, ITA, USA, IND, CZE, RSM, JPN |
#3 | 4 | 1 | Withdrawn | 1 | NED |
#4 | 11 | 3 | Active | 5 | ITA, USA, IND, CZE, JPN |
#5 | 8 | 3 | Active | 3 | CZE, RSM, JPN |
#6 | 9 | 2 | Active | 2 | ARA, MAL |
Engine | Sessions | Races | Status | Total events | Events used |
#5 | 17 | 0 | Active | 7 | USA, IND, CZE, RSM, ARA, JPN, MAL |
#6 | 11 | 2 | Active | 3 | ARA, JPN, MAL |
Intressant att Pedrosa bara har två motorer kvar och att de gått längre än Lorenzos.P€RRA;5668596 skrev:Angående motorer.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|