Vad i hela helvete gör Tom Houseworth om dagarna? Han verkar inte vägleda mekaniker i nån större utsträckning i alla fall. Trasigt länkage och trasig motor. Kvarglömd peang på luftningsslangen (inte i år iofs) osv. Skandalöst uselt.
Något säger mig att den ene har mer ont än den andre...
Munken hade såklart inte gjort så.Lorenzo visade sin ödmjuka natur genom att sparka mot Steve Rapp när han varvade amerikanen.
Rapp som inte fick blå flagga gjorde verkligen inget fel. Och med tanke på Lorenzos erfarenhet och den marginal (11 sekunder) han hade till nästa förare bakom sig borde han inte ha gjort så om han var så utpräglat ”mogen” och ”ödmjuk”. Han är säkert mogen och ödmjuk – i den demografiska gruppen ”stenrika 25-åriga spansk män”.
Skönt att du kan se på två stillbilder hur ont olika människor har.Något säger mig att den ene har mer ont än den andre...
En svensk på pallen idag på Indy. Det var ett tag sedan det hände sist.....
Enligt min obetydliga erfarenhet brukar människor som har jävligt ont inte se glada ut samt ha annat i tankarna än att suga på klubba.Skönt att du kan se på två stillbilder hur ont olika människor har.
Vad körde man förutom MotoGP, Moto2 och Moto3?En svensk på pallen idag på Indy. Det var ett tag sedan det hände sist.....
Cal klotar i slutet av racet, framhjulssläpp.
Vad körde man förutom MotoGP, Moto2 och Moto3?
Förlåt, tänkte inte på din erfarenhet i ämnet.Enligt min obetydliga erfarenhet brukar människor som har jävligt ont inte se glada ut samt ha annat i tankarna än att suga på klubba.
Det var roligt.En svensk på pallen idag på Indy. Det var ett tag sedan det hände sist.....
Lorenzo visade sin ödmjuka natur genom att sparka mot Steve Rapp när han varvade amerikanen.
Rapp som inte fick blå flagga gjorde verkligen inget fel. Och med tanke på Lorenzos erfarenhet och den marginal (11 sekunder) han hade till nästa förare bakom sig borde han inte ha gjort så om han var så utpräglat ”mogen” och ”ödmjuk”. Han är säkert mogen och ödmjuk – i den demografiska gruppen ”stenrika 25-åriga spansk män”.
Kul att Steve Rapp kallas för Rookie.
Han klantade sig och Lorenzos gest var inte fin.
Född 1971.
YEAR CLS STND PTS ST WINS BEST FIN WORST FIN AVG FIN POLES BEST QUAL WORST QUAL AVG QUAL LAPS LED LAP LDR PTS
2012 XR 35 4 1 0 17 17 17.0 0 4 4 4.0 1 0
osv, osv
"Following a successful weekend of MotoGP racing, I'm very pleased that we will be returning to this iconic venue next year,” said Carmelo Ezpeleta, Dorna CEO."
Suck ..!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |