Men jävlar så fett det hade varit.Fast en motogp-hoj hade gått i omloppsbana på gamla Hockenheim. Eller så hade dekalerna smält på grund av friktionen mot fartvinden.
Men jävlar så fett det hade varit.Fast en motogp-hoj hade gått i omloppsbana på gamla Hockenheim. Eller så hade dekalerna smält på grund av friktionen mot fartvinden.
P€RRA;5885335 skrev:Man kan titta på vilka produkter de bästa teamen eller majoriteten har valt och dra slutsatser. Så svårt är det inte.
I teorin borde material som är bättre rent teoretiskt ge ett bättre resultat. Men så har vi ju den där förbenade praktiken så vi lär aldrig få vetaMen frågan är om det skulle göra skillnad i Bautistas fall.
P€RRA;5885994 skrev:I teorin borde material som är bättre rent teoretiskt ge ett bättre resultat. Men så har vi ju den där förbenade praktiken så vi lär aldrig få veta![]()
I teori så är teori och praktik samma sak. I praktik är det inte det.![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |