Även om man beskriver en gris genetiska uppsättning aldrig så noga är det en gris, inte en människa som liknar en gris.FP 1-3 är förkval...
Även om man beskriver en gris genetiska uppsättning aldrig så noga är det en gris, inte en människa som liknar en gris.FP 1-3 är förkval...
Även om man beskriver en gris genetiska uppsättning aldrig så noga är det en gris, inte en människa som liknar en gris.
Vad bra! Jag har alltid undrat vad VM i roadracing går ut på!! Fast är det som Miller att ogenerat varje pass utföra mer eller mindre sinnessjuka utfall mot sina medtävlande, så ska det sannerligen bli intressant att se hur flöjten klarar sig ens ett år i MGP. Ser onekligen mer och mer fram emot första träningen, då får han ju en gyllene chans att spela ut hela sitt register mot Jlo MM VR och såklart lille fimpen
Något säger mig att han kommer mjukna avsevärt då han skall ut på banan med sina idoler. Att bråka med jämnåriga och göra detsamma med flerfaldiga motogp-världsmästare är vitt skilda saker. Kan säkert bli någon raceincident men inte mer.
Jag tror att Vinales kan orsaka minst lika mycket oreda då han knappast bangar för att chansa lite.
MM har säkert gjort det mkt enklare för rookies att komma upp och ta plats men då måste man leverera också. Drömmen vore att Ducati får till det ordentligt så Ianonne verkligen får chansen att fightas med MM.
Något säger mig att Miller kommer mjukna lika lite som Marquez gjorde i MotoGP.Något säger mig att han kommer mjukna avsevärt då han skall ut på banan med sina idoler.
Något säger mig att Miller kommer mjukna lika lite som Marquez gjorde i MotoGP.
Provade tålmodigt, systematiskt alternativa spår i varje kurva för att hitta hundradelar men det bet idag inte på kombinationen MM/Honda och då säkrade VR andraplatsen.
Ungefär som när han fajtade med Stoner på den första Ducati rakt-fram-raketen, åkte om där det svängde under ett antal varv och blev varje gång enkelt passerad på nästa långraka - förstod hur landet låg och ägnade resten av racet åt att vara på plats om Stoner skulle göra ett misstag.
Proffsigt!
Jag tycker Iannone ser trygg ut i sin körning, även dem varven när han är i ledning. Visst att han åker omkull, men även där har han bättrat sej. Jag tror han tar sin första vinst nästa säsong!
Jag antog att vi diskuterade beteenden på banan, men du menar i depån?MM har väl aldrig utanför racen visat något annat än en trevlig attityd vilket inte riktig stämmer om Miller men han tappar nog en del av stöddigheten med dom nya konkurrenterna.
Jag antog att vi diskuterade beteenden på banan, men du menar i depån?
Nej men visst är MM bättre även där.
Miller beter sig inte snyggt på banan utanför racen utan agerar som att alla borde specialbehandla honom som har bra grejer och mkt sponsorer. Att bråka under race är en sak vilket jag gärna ser mer av (tänk om det kunde bli lite som Rossi vs Biaggi) men att vifta åt konkurrenterna på fp1 säger ganska mkt om honom.
Det måste vara något särskilt som australienska roadracingförare blir matade med under uppväxten.
3 av fyra på out.
Bra race, synd att Rossi inte höll hela vägen, tappade väldigt mycket sista 3 varven, han låg bakom Marquez nästan hela race, vilket iofs är betydligt bättre än i början på säsongen.
Han kanske slog av för att han ändå inte kunde ta sig förbi och ville säkra andraplatsen i racet och förhoppningsvis i världsmästerskapet.
Vale och Dovi är ju kända för att vara duktiga på bromsen. MM är säkert det, men han ser väldigt ostadig ut, kanske bara hans körstil, han går ju in som en supermotard-förare i varje kurva på bredställ.
Det är rätt intressant hur han bromsar ut bakänden och sedan tack vare det får ett par grader mindre kurva att svänga runt, men det är onekligen rätt annorlunda mot de andra i toppen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|