Murmeldjuret
Gudomlig sporthojare
Hur kan man inte förstå att CCs uttalande va med glimten i ögat?
Eftersom man ska tro gott om folk så är det säkert så, men jag tycker att han har gått från att när han började i MotoGp vara en rolig snubbe blivit en grinig jävel.
Hur kan man inte förstå att CCs uttalande va med glimten i ögat?
Vart hittar man det ? vad stod de? (sökte på yamaha motogp på fb men hitta bara ngn gammal användare)Jag läste för övrigt Yamaha MotoGP på facebook.
Sorgligt vilken dålig ton folk har.
Vart hittar man det ? vad stod de? (sökte på yamaha motogp på fb men hitta bara ngn gammal användare)
Vi som har varit med ett tag vet att mcqueen är en bannad medlem som numera går under annat och redan nämnt nick. Han brukar provocera rätt bra och missförstår gärna medvetet just för att skapa irritation och han har pga av just detta beteende blivit bannad några gånger men återkommit med nytt nick tämligen omgående. Utgår dock från att moderatorerna har ögonen öppna
Jag har inga problem med Radare och mitt inlägg va inte riktat mot honom. Va mest en fundering på att många inte tycks förstå den typen av kommentarer/humor rent generellt.
Ok, då kan du bortse från mitt inlägg och se det som allmän info
Syns på falken imorrn
Det är väl sannolikt en förklaring till varför han blev bannad. Om man skjuter för mycket bredvid målet så blir till slut någon träffad helt i onödan. Rätt trist med nån som är endera så tondöv eller så osmidig med flit...Jag har inga problem med Radare och mitt inlägg va inte riktat mot honom. Va mest en fundering på att många inte tycks förstå den typen av kommentarer/humor rent generellt.
Kommer som åskådare
What!!1!?
Kvällskörning? Och jag som inte tog med räserriggen till jobbet. Så tråkigt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|